• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
4

آغاز طرح تامین بسته‌های معیشتی به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز

  • کد خبر : 179843
  • 24 اسفند 1401 - 9:47
آغاز طرح تامین بسته‌های معیشتی به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از آغاز طرح تامین بسته های معیشتی ویژه خانواده های بی بضاعت به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد و گفت: در امر پرداخت عیدی به مدد جویان هنوز مبلغ خاصی را نتوانستیم به خانواده ها تقدیم کنیم و دلیل آن هم عدم دریافت اعتبار […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از آغاز طرح تامین بسته های معیشتی ویژه خانواده های بی بضاعت به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد و گفت: در امر پرداخت عیدی به مدد جویان هنوز مبلغ خاصی را نتوانستیم به خانواده ها تقدیم کنیم و دلیل آن هم عدم دریافت اعتبار از سمت دولت است که به محض تامین، به خانوادها پرداخت می شود.

محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ عنوان کرد: برگزاری جشن نیکو کاری در روزهای پایانی سال صرفا برای حمایت خانواده های بی بضاعت در ایام نوروز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به اجرای این جشن با شعار ” هر روز عید دیگری است” یا “یکی برای من، یکی برای تو” ، ادامه داد: این بحث در سطح کل استان در حال اجراست.

وی افزود: مراکز نیکوکاری و خود کمیته امداد هم در این انجام این طرح درگیر هستند؛ بصورتی‌که به محض دریافت هرگونه کمک بصورت نقدی و کالا، خیلی زود آن‌ها را در اختیار خانواده ها می‌گذاریم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در امر پرداخت عیدی به مدد جویان هنوز مبلغ خاصی را نتوانستیم به خانواده ها تقدیم کنیم و دلیل آن هم عدم دریافت اعتبار از سمت دولت است که به محض تامین، به خانوادها پرداخت می‌شود.

شیخی‌زاده در پاسخ اعلام مبلغ عیدی بیان کرد: مبلغ عیدی معادل یک ماه کمک معیشت است که با پیگیری دوستان قرار است بصورت نقدی با مستمری اسفند ماه تقدیم خانواده ها شود.

وی گفت:  برای ماه رمضان ما چندین برنامه مفصل داریم، این طرح شامل طرح اطعام مهدوی در قالب طبخ و توزیع غذای گرم در تمام ایام ماه مبارک رمضان است  و همچنین توزیع بسته های معیشتی از طرف خیرین محترم است.

شیخی‌زاده اضافه کرد: برنامه های بعدی در این ایام در قالب تفقد و دلجویی از خانواده هاست و بحث جذب حامی برای ایتام و محسنین که تحت نظر کمیته هستند که بصورت مفصل انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در پایان یادآور شد:  برنامه ریزی برای جمع آوری زکات فطریه در روزهای پایان ماه مبارک رمضان هم یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد است.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179843
  • دیدگاه‌ها برای آغاز طرح تامین بسته‌های معیشتی به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.