• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

آغاز ثبت‌نام افراد برای تربیت طلاب فاضل در اسدآباد از اول اسفند/ مدرسه علمیه‌ای با امکاناتی فرهنگی و ورزشی آماده ارائه خدمت به طلاب

  • کد خبر : 178604
  • 03 اسفند 1401 - 1:26
آغاز ثبت‌نام افراد برای تربیت طلاب فاضل در اسدآباد از اول اسفند/ مدرسه علمیه‌ای با امکاناتی فرهنگی و ورزشی آماده ارائه خدمت به طلاب

علی امیدی‌نژاد با اشاره به وجود امکاناتی چون کتابخانه، مرکز پژوهشی، خوابگاه و سالن ورزشی در مدرسه علمیه اسدآباد، گفت: از ابتدای اسفند ثبت‌نام و و پذیرش افراد در این حوزه‌ آغاز شده و افراد می‌توانند تحصیل در این مدرسه را با بهره‌مندی از اساتید فاضل تجربه کنند. علی امیدی‌نژاد، معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) […]

علی امیدی‌نژاد با اشاره به وجود امکاناتی چون کتابخانه، مرکز پژوهشی، خوابگاه و سالن ورزشی در مدرسه علمیه اسدآباد، گفت: از ابتدای اسفند ثبت‌نام و و پذیرش افراد در این حوزه‌ آغاز شده و افراد می‌توانند تحصیل در این مدرسه را با بهره‌مندی از اساتید فاضل تجربه کنند.

علی امیدی‌نژاد، معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برادران اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که دانشمندان را وارثان انبیا می‌داند، اظهار کرد: این حدیث نشان می‌دهد کارکرد و خدمات روحانیون همان کارکرد و خدمات انبیا و اولیا است، بنابراین همان‌گونه که خدمات انبیا رساندن بشر به سعادت و لذت دنیا و آخرت است، از علما هم که وارثان ایشان هستند، خدمات‌شان در راستای دنیاسازی و آخرت‌سازی بشر است.

خدمات روحانیت برای دنیا و آخرت‌سازی بشری

وی گفت: در طول دوران غیبت حضرت مهدی(عج) علمای بزرگی چون بوعلی سینا، شیخ فضل الله نوری، خواجه نصیرالدین طوسی، شیخ بهایی، رازی ها و شیخ مفید در راه خدمت به مردم قدم برداشتند و رهبران الهی از بین مردم و برای مردم و در خدمت آنها هستند.

اهمیت کارکرد روحانیت برای دوری و کاهش فساد

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برادران اسدآباد تصریح کرد: شاید در زمان ما به واسطه تبلیغات سوء دشمنان بر علیه روحانیت و بیان نکردن این خدمات توسط مردم و و نیروهای ارزشی بعضی‌ها سؤال کنند که روحانیت چه خدمتی انجام دادند اما مقایسه اجمالی به بعضی جوامع مادی که در فساد فرهنگی و… گرفتار هستند تا جایی که ۴۰ تا ۵۰ درصد فرزندان بعضی کشورها از رابطه نامشروع متولد می‌شوند، اهمیت حرکت به سوی معنویت و و اهمیت کارکرد روحانیت تا جای روشن است.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه اسدآباد در سال ۱۳۷۳ توسط آیت‌الله شیخ کاظم حمزه‌ای، بازاریان و بزرگان این شهر تأسیس شد و تاکنون خدمات بزرگی به مردم این دیار از جمله تربیت اساتید بزرگ ارائه کرده، افزود: در حال حاضر از طلاب پایه یک تا ۶ در این مدرسه به تحصیل علوم دینی می‌پردازند.

حوزه علمیه اسدآباد ۲۸ سال قدمت دارد

امیدی‌نژاد ورودی‌های این مدرسه حوزوی از دانش‌آموزان کلاس ۸ و ۹ و ۱۰ متوسطه است، خاطرنشان کرد: این طلاب در کنار آموزش‌های علمی کارکردهای فرهنگی در سطح جامعه را دارند.

وی امکانات این مدرسه حوزوی را از قبیل کتابخانه، مرکز پژوهشی، خوابگاه و سالن ورزشی برشمرد و گفت: این مدرسه با بهره‌مندی از اساتید فاضل در امر تربیت طلاب مشغول به فعالیت هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برادران اسدآباد از آغاز سنجش و پذیرش افراد در حوزه‌ علمیه برادران از اول اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: این مدرسه علمیه در میدان مطهری جنب مسجد صاحب الزمان(عج) شهر اسدآباد واقع شده است.

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان به تحصیل و ثبت‌نام در مدرسه حوزوی می‌توانند باشماره‌های ۰۹۱۹۶۶۳۰۵۲۹ و ۰۸۱۳۳۱۳۸۴۵۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178604
  • دیدگاه‌ها برای آغاز ثبت‌نام افراد برای تربیت طلاب فاضل در اسدآباد از اول اسفند/ مدرسه علمیه‌ای با امکاناتی فرهنگی و ورزشی آماده ارائه خدمت به طلاب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.