• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
4

آبگیری آب‌بند روستای مأوای اسدآباد

  • کد خبر : 182519
  • 04 اردیبهشت 1402 - 12:41
آبگیری آب‌بند روستای مأوای اسدآباد

بخشدار پیرسلمان اسدآباد با اشاره به بارش‌های اخیر و احداث آب‌بند در روستای مأوا در راستای تزریق و تقویت سفره‌های آب زیرزمینی، گفت: امسال این آببند آبگیری و موجب رضایتمندی کشاورزان و جلوه ای خاص به این منطقه شده است. محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از آبگیری در آب بند […]

بخشدار پیرسلمان اسدآباد با اشاره به بارش‌های اخیر و احداث آب‌بند در روستای مأوا در راستای تزریق و تقویت سفره‌های آب زیرزمینی، گفت: امسال این آببند آبگیری و موجب رضایتمندی کشاورزان و جلوه ای خاص به این منطقه شده است.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از آبگیری در آب بند روستای مأوا این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته اداره حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای تزریق و تقویت سفره‌های آب زیرزمینی با تأمین اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان اقدام به احداث آب‌بند در روستای مأوا کرد که با بارش‌های اخیر این آب بند آبگیری شد.

وی با اشاره به رضایت و خوشحالی کشاورزان منطقه مأوا، گفت: احداث این آب بند و آبگیری آ نه تنها رضایتمندی کشاروزان را در ی داشت بلکه جلوه خاص و زیبا و طبیعتی بکر به این منطقه بخشیده است.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد از دیگر خدمات به روستای مأوا را در حوزه عمرانی و زیربنایی از جمله جدولگذاری، تسطیح و آسفالت ریزی معابر، احداث از مدرسه ابتدایی، احداث آب بند، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط بنیاد برکت برشمرد.

روستا مأوا یکی از روستاهای بخش پیرسلمان در دهستان پیرسلیمان است که براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۸۶ نفر (۵۶ خانوار) بوده‌ است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182519
  • دیدگاه‌ها برای آبگیری آب‌بند روستای مأوای اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.