• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

شهید جمهور همواره بدنبال رضای خدا بود

  • کد خبر : 217823
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۴
شهید جمهور همواره بدنبال رضای خدا بود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به شهاد آیت‌الله رئیسی، گفت: در حقیقت نقطه قوت این شهید بزرگوار این بود که چون بین خودش و خدای خودش را اصلاح کرده بود خداوند ایشان را عزیز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مسعود ویژه روز پنج‌شنبه ۱۷ خردادماه در آیین پاسداشت هنرخدمت، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در این مراسم، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت نهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جواد را خدمت تک تک سروران عزیز تسلیت می‌گویم.

وی همچنین ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی را تسلیت گفت و ادامه داد: این برنامه گرامیداشتی است برای رئیس جمهور عزیزمان، شهید خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی و همچنین همراهان گرانقدرشان که یادشان همیشه جاودان می‌ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به یکی از شهدای شاخص همدان بنام شهید هاشم، عنوان کرد: این شهید در ایام جنگ سخنرانی خیلی مهمی دارد و کلمات بسیار ارزنده‌ای را در آن گفته‌اند که شاید خیلی از شما آن را شنیده باشید.

ویژه با اشاره به جمله مهم این شهید که می‌گفتند: ابرقدرت خداست، ما برای پیروزی نیامدم نیامده‌ایم ما برای شکست نیامده‌ایم ما برای شهادت نیامده‌ایم ما برای رضای خدا آمده‌ایم، این جمله را به شهادت آیت‌الله رئیسی ارتباط داد و افزود: این شهید بزرگوار همواره بدنبال رضای خدا بود.

وی ادامه داد: امیرالمومنین علی علیه‌السلام یک سخن حکیمانه‌ای دارد و آن این است که هر که رابطه میان خود و خدا را نیکو سازد، خداوند نیز، رابطه او را با مردم نیکو سازد. و هر که کار آخرت خود را به صلاح آورد، خداوند، کار دنیایش را به صلاح آورد و هر که اندرز دهنده خود باشد از سوى خدا براى او نگهبانى بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  در ادامه یادآور شد: در حقیقت نقطه قوت این شهید بزرگوار این بود که چون بین خودش و خدای خودش را اصلاح کرده بود خداوند ایشان را عزیز کرد.

ویژه در پایان گفت:همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند: میلیون‌ها نفر در تشییع ایشان شرکت کردند و قطعا آیندگان متوجه خواهند شد که این شهید والا مقام در این بازه کوتاه زمانی چه خدماتی را برای کشور و مردم به ثمر رسانده‌اند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217823
  • دیدگاه‌ها برای شهید جمهور همواره بدنبال رضای خدا بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.