• امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 24 November - 2024
4

 تجویز قرص های نیروزا برای جلوگیری از احتضار پروژه اغتشاش

  • کد خبر : 39044
  • 04 دی 1398 - 10:34
 تجویز قرص های نیروزا برای جلوگیری از احتضار پروژه اغتشاش

 لشگر کفر و نفاق در آبان ۹۸ در هیاهوی رسانه ای خود یک بار دیگر به میدان آمدند تا شاید بخت خود را برای تغییر رفتار و شاید هم خیال واهی براندازی بیازمایند و بهانه آنها این بار اشتباه مسئولین اجرایی در انتخاب زمان و شیوه افزایش قیمت بنزین و از آن بدتر عدم صداقت […]

 لشگر کفر و نفاق در آبان ۹۸ در هیاهوی رسانه ای خود یک بار دیگر به میدان آمدند تا شاید بخت خود را برای تغییر رفتار و شاید هم خیال واهی براندازی بیازمایند و بهانه آنها این بار اشتباه مسئولین اجرایی در انتخاب زمان و شیوه افزایش قیمت بنزین و از آن بدتر عدم صداقت و شفافیت با مردم بود.

به گزارش عصر همدان؛ مسئولین اجرایی دولت در حالی افزایش قیمت را تکذیب می کردند که دستور اجرای آن را صادر کرده بودند. به تعبیر مقام معظم رهبری مردم ناراضی، ناراحت یا دارای احساس نارضایتی بودند که بیشتر این وضعیت ناشی از عدم توجیه و اقناع افکار عمومی نخبگان و مردم بود و اگر ایثار و جوانمردی رهبر معظم انقلاب نبود، آینده ای مبهم پیش روی قوه مجریه و مقننه قرار می گرفت که به طور قطع چالش جدی برای ساختار حاکمیت نظام ایجاد می کرد.

به هر تقدیر در بستر اعتراضات مردمی، فرصت و محملی برای عرض اندام دشمنان این ملت فراهم شد تا عقده گشایی کنند. در مسیر این عقده گشایی از هیچ جنایت ریز و درشتی کم نگذاشتند.  آتش زدن و غارت صدها ساختمان عمومی ،دولتی و خصوصی، قتل تعداد زیادی از انسانهای رهگذر و بی گناه از جمله این جنایتها بود.

به لطف خدا ملت بصیر، هوشمند، موقعیت شناس و همیشه در صحنه ایران اسلامی، صف اعتراض خود را از اغتشاشگران جدا کردند. پلاکاردهای دست نوشته مردم در راهپیمایی های محکومیت اقدام دشمن و اغتشاشگران به خوبی موید این موضوع است.

باز هم ناکامی دشمن در یک کارزار جدی دیگر رقم خورد و پیروزی ملت بزرگ ایران اسلامی در نبرد امنیتی و وعده نصری بزرگتر از سوی امام امت شکل گرفت.

دشمن وامانده و شکست خورده در عرصه جنگ امنیتی، حیثیت خود را بر باد رفته می دید، لذا حوزه نبرد را در فضای مجازی دنبال کرد.

از تشویش اذهان عمومی و تخریب و وارونه نشان دادن واقعیت ها تا جابجایی جلاد و شهید و در آخرین حربه مسموم کردن افکار عمومی و نا امن کردن فضای روانی جامعه با موضوعی به نام کیک های آلوده !!!

چند روزی است پای این کیک ها به رسانه ها و افکار عمومی باز شده است.

ماجرا چیست ؟

پیگیری عصر همدان نشان می دهد که موضوع آلوده شدن کیک ها در خط تولید امکان ندارد.

امکان ندارد حرارت ۴۰۰درجه در پخت کیک، قرصی را سالم بگذارد. تحقیقات دستگاه های متولی نیز نشان می دهد در شبکه توزیع این کیک ها، هیچ موردی از آلودگی وجود ندارد.

تقریبا با اطمینان خاطر می توان گفت که منشاء آلودگی در شبکه غیر رسمی شکل گرفته است . حالا یا با باز کردن کیک ها و سپس پلمب مجدد یا جعل جلد مخصوص بسته بندی و قرار دادن قرص در کیک ها .

تا اینجا اطلاعات و اخبار توسط عمده رسانه ها منتشر شده است.

از اینجا به بعد از زاویه ای دیگر به این موضوع نگاه می کنیم.

توزیع کیک در کدام استان ها و در چه زمانی شکل گرفته است ؟

در پاسخ به این سوال  نیم نگاهی به اخبار درج شده در رسانه ها خواهیم داشت.

پای کیک های آلوده به سیستان و بلوچستان باز شد، کیک های آلوده در هرمزگان، کیک های آلوده این بار در کهکیلویه و بویر احمد، ردپای کیک های آلوده در ایلام، در همدان نیز کیک های آلوده مشاهده شد و….

اگر این استانها را با دقت بیشتری نگاه کنیم، یک نکته جالب خواهیم داشت.

استانهایی که در اغتشاشات آبان ماه ۹۸، آرامش خود را حفظ کرده بودند و دشمن توفیقی در ایجاد خسارت در آنها نداشته است.

حالا نوبت جنگ روانی دشمن در نا امن سازی فضای روانی خانواده هاست.

ابزار فضای مجازی و رسانه به کار گرفته شد تا خانواده ها دچار دغدغه برای تغذیه سالم کودکان و نوجوانان خود به عنوان بیشترین مصرف کننده کیک و کلوچه شوند.

متاسفانه برخی از رسانه ها هم فریب حربه زنگ زده دشمن را خوردند. شاید هم به نیت جلب مخاطب بیشتر و یا بازدید بالاتر رسانه های خود به این موضوع دامن زدند.

پیامد این کار علاوه بر نا امن شدن فضای روانی جامعه و خانواده در عدم اطمینان به صنایع غذایی مختلف، باعث آسیب جدی به صنعت مهم و داخلی کیک و کلوچه شد. کاهش قریب ۷۰ درصدی فروش این قبیل محصولات، در این شرایط جنگ اقتصادی، مشکلات عدیده ای را برای کارگاه ها و کارگران شاغل در این صنعت ایجاد می نماید.

امید آن داریم که دستگاه های امنیتی کشور در سریعترین زمان ممکن ضمن رصد دقیق، با عوامل این جنگ روانی، برخورد قاطع داشته باشند و سایر رسانه ها نیز برای حمایت از شاغلین این صنعت، ضمن اقناع افکار عمومی، پاسخی جدی به حربه های دشمن در این فضای جنگ هوشمند و رسانه ای بدهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

نه + پانزده =