• امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 12 October - 2024
1

کمک ۴۰۰ میلیونی یک خیر نیک‌اندیش آجینی در ساخت غسالخانه

  • کد خبر : 96998
  • 28 آذر 1399 - 12:12
کمک ۴۰۰ میلیونی یک خیر نیک‌اندیش آجینی در ساخت غسالخانه

محمود فیروزبخت از احداث یک واحد غسالخانه در شهر آجین با کمک یک خیر نیک‌اندیش خبر داد‌. محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در حاشیه تقدیر از یک خیر نیک اندیش که در ساخت غسالخانه سهیم بوده، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به کمک ۴۰۰ میلیون تومانی یک خیر آجینی، اظهار کرد: حاج […]

محمود فیروزبخت از احداث یک واحد غسالخانه در شهر آجین با کمک یک خیر نیک‌اندیش خبر داد‌.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در حاشیه تقدیر از یک خیر نیک اندیش که در ساخت غسالخانه سهیم بوده، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به کمک ۴۰۰ میلیون تومانی یک خیر آجینی، اظهار کرد: حاج علیمراد عباسی خیر و نیک اندیش که اهل آجین ‌ و ساکن تهران است، با اهدا این مبلغ به دنبال احداث غسالخانه در شهر آجین است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های تعدادی از معتمدین شهر آجین این مهم انجام پذیرفت، افزود: در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد، مسئول دفتر نماینده شهرستان و مسئولین شهر آجین در راستای اقدامات خیرخواهانه این خیر نیکوکار در بخشداری پیرسلمان تقدیر شد.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد با اشاره به جمعیت ۳هزار نفری شهر آجین، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با امید به خدای متعال از ظرفیت خیر خواهان، واقفین و نیکوکاران بخش پیرسلمان در راستای خدمات رسانی به اهالی بخش پیرسلمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=96998
  • دیدگاه‌ها برای کمک ۴۰۰ میلیونی یک خیر نیک‌اندیش آجینی در ساخت غسالخانه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.