• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
2

اراضی باغ بدیع الحکما؛ باستی هیلزی در همدان!

  • کد خبر : 88465
  • 23 مهر 1399 - 8:37
اراضی باغ بدیع الحکما؛ باستی هیلزی در همدان!

بعد از رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص فروش اراضی باغ بدیع الحکما و عدم پاسخ شفاف و روشن به مردم و احداث منطقه ای مشابه بایستی هیلز لواسان در شهر انقلابی و دارالمومنین همدان از خانه های لوکس و لاکچری برخی آقایان، حال امروز درختان منطقه آرام آرام در حال خشک شدن و  […]

بعد از رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص فروش اراضی باغ بدیع الحکما و عدم پاسخ شفاف و روشن به مردم و احداث منطقه ای مشابه بایستی هیلز لواسان در شهر انقلابی و دارالمومنین همدان از خانه های لوکس و لاکچری برخی آقایان، حال امروز درختان منطقه آرام آرام در حال خشک شدن و  لوکس سازی های اقایان ادامه دارد.

به گزارش عصر همدان، بعد از رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص فروش اراضی باغ بدیع الحکما و عدم پاسخ شفاف و روشن به مردم و احداث منطقه ای مشابه بایستی هیلز لواسان در شهر انقلابی و دارالمومنین همدان از خانه های لوکس و لاکچری برخی آقایان، حال امروز درختان منطقه آرام آرام در حال خشک شدن است و لوکس سازی های اقایان ادامه دارد .

شاید خیلی از خیابان های همین شهر، در چند کیلومتر دورتر از منطقه بدیع الحکما سال هاست منتظر آسفالت و جدول گذاری مدیریت شهری بوده باشد اما بگذریم!

خرید اراضی لوکس و مناطق خوش نشین، نوش جان ثروتمندان و پزشکان زیبایی! اما چه شد همدان ما به اینجا رسید؟

از بدیع الحکما و اسکای مال تا حاشیه شهر، شاید مسافت زیادی نباشد اما کیلومتر ها تبعیض و بی عدالتی فاصله هست.

این ماجرا ادامه دارد.. روزی بدیع الحکما، باغ های پردیس، اعتمادیه و روزی به نام پروژه اسکای مال… مردم و قالب اقشار جامعه و شهروندان هم  تماشاچی این عملکرد ها هستند.

به قول رئیس صداسیمای همدان، اسکای مال بزرگترین مرکز فرهنگی خواهد شد! شاید فرهنگ آنها متفاوت از فرهنگ ما باشد.

دیده بان همدان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88465
  • دیدگاه‌ها برای اراضی باغ بدیع الحکما؛ باستی هیلزی در همدان! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.