• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
3

فروش مرغ سهمیه‌ای به جای عرضه به مردم/جریمه ۳۰۰ میلیون ریالی مرغ فروشی در همدان

  • کد خبر : 80710
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
فروش مرغ سهمیه‌ای به جای عرضه به مردم/جریمه ۳۰۰ میلیون ریالی مرغ فروشی در همدان

داریوش جودکی با بیان اینکه یک واحد مرغ فروشی در همدان سهمیه مرغ تنظیم بازار را به جای عرضه به مردم، به صورت خرد و شنیسل کرده به رستورانها می فروخت، گفت: به دلیل عرضه خارج از شبکه این واحد به جریمه نقدی محکوم شد. داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو […]

داریوش جودکی با بیان اینکه یک واحد مرغ فروشی در همدان سهمیه مرغ تنظیم بازار را به جای عرضه به مردم، به صورت خرد و شنیسل کرده به رستورانها می فروخت، گفت: به دلیل عرضه خارج از شبکه این واحد به جریمه نقدی محکوم شد.

داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره تخلف یکی از مرغ فروشی های همدان در فروش مرغ تنظیم بازار، اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان صمت مشخص شد یکی از مرغ فروشی های بازار مرکزی همدان یک تن مرغ تنظیم بازار را به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال از توزیع کنندگان خریداری کرده و به صورت غیرقانونی به فروش آن اقدام کرده است.

وی گفت: این واحد مرغ فروشی سهمیه مرغ تنظیم بازار را گرفته و به جای عرضه به مردم با خرد و شنیسل کردن آن در زیر زمین مغازه و فروش آن به رستورانها به چند برابر قیمت اقدام می‌کرده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این زمینه پرونده ای در شعبه هفتم اداره کل تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف ، نامبرده به اتهام عرضه خارج از شبکه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

وی با بیان اینکه پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴ است، افزود: البته سامانهwww.124.ir سازمان صمت و تار نمای t135.ir هم برای شهروندان در نظر گرفته شده که تخلفات اصناف را به ما گزارش دهند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80710
  • دیدگاه‌ها برای فروش مرغ سهمیه‌ای به جای عرضه به مردم/جریمه ۳۰۰ میلیون ریالی مرغ فروشی در همدان بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.