• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

قطعی مقطعی آب از مردادماه در اسدآباد

  • کد خبر : 76278
  • 30 تیر 1399 - 9:41
قطعی مقطعی آب از مردادماه در اسدآباد

علی‌اکبر رحمانی از افزایش میزان ۱۰ درصدی مصرف آب در تیرماه در اسدآباد خبر داد و گفت: در صورت تداوم مصرف بی‌رویه ناگزیر به اعمال جیره‌بندی یا قطعی مقطعی آب از ابتدای مردادماه هستیم. علی اکبر رحمانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به تشدید شیوع […]

علی‌اکبر رحمانی از افزایش میزان ۱۰ درصدی مصرف آب در تیرماه در اسدآباد خبر داد و گفت: در صورت تداوم مصرف بی‌رویه ناگزیر به اعمال جیره‌بندی یا قطعی مقطعی آب از ابتدای مردادماه هستیم.

علی اکبر رحمانی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی، از افزایش ۱۰ درصدی میزان مصرف آب در تیرماه امسال، خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر میزان سرانه مصرف آب توسط هر شهروند بالغ‌ بر ۲۲۰ لیتر در شبانه‌روز است که حدود ۴۷ درصد بالاتر از استاندارد دهای تعریف‌ شده است.

وی همچنین به مصرف بالای آب به دلیل افزایش شدید دمای هوا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: حجم مخازن ذخیره آب در بعضی از ساعت‌ها به‌خصوص در پیک مصرف کاهش یافته و موجب افت فشار در برخی مناطق شهر به‌خصوص در طبقات بالای ساختمان‌ها شده است.

رحمانی با بیان اینکه عمده‌ترین منابع تأمین آب سفره‌های زیرزمینی هستند، افزود: به خاطر برداشت بی‌رویه، افزایش جمعیت و افزایش دمای هوا، روشن شدن کولرهای آبی و البته شیوع کرونا افت پیدا کرده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد با بیان اینکه با تداوم مصرف بی‌رویه ناگزیر به اعمال جیره‌بندی یا قطعی مقطعی آب را از ابتدای مردادماه هستیم، گفت: با تصحیح الگوهای رفتاری و مصرفی از سوی شهروندان می‌توان از تنش آبی جلوگیری کرد که این مستلزم همراهی مردم است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76278
  • دیدگاه‌ها برای قطعی مقطعی آب از مردادماه در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.