• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2

حکم دادگاه بر بطلان قرار داد جزیره شادی

  • کد خبر : 73909
  • 14 تیر 1399 - 9:27
حکم دادگاه بر بطلان قرار داد جزیره شادی

رئیس شورای شهر بهار از حکم دادگاه بر بطلان قرارداد جزیره شادی خبر داد و گفت: طبق این رای قرارداد منعقده بین سرمایه گذار و شهرداری بهار از ابتدا باطل بوده و هم اکنون باید قرارداد جدیدی نوشته شود. به گزارش عصر همدان؛ یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم شهر بهار پروژه جزیره شادی در […]

رئیس شورای شهر بهار از حکم دادگاه بر بطلان قرارداد جزیره شادی خبر داد و گفت: طبق این رای قرارداد منعقده بین سرمایه گذار و شهرداری بهار از ابتدا باطل بوده و هم اکنون باید قرارداد جدیدی نوشته شود.

به گزارش عصر همدان؛ یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم شهر بهار پروژه جزیره شادی در ورودی شهر بهار است که از سال ۹۰ کلنگ زنی شد و پس از یکی دو سال از شروع کار به دلیل مشکلات حقوقی کار متوقف شد و هم اکنون پس از ۹ سال همچنان راکد مانده و مردم چشم انتظار شروع به کار آن هستند.

چندی پیش رئیس شورای شهر بهار از حکم دادگاه بر بطلان قرارداد جزیره شادی خبر داد.

حسین فیض الهی در این باره به خبرنگار عصر همدان گفت: همزمان با شروع به کار شورای پنجم با شکایت رضا اسدی سرمایه گذار پروژه جزیره شادی مواجه شدیم که به دلیل وقفه ایجاد شده در کار و تاخیر در شروع کار مجدد ساخت و ساز جزیره شادی تقاضای خسارت ۲۲ میلیاردی از شهرداری کرده بود.

وی ادامه داد: شهرداری نیز چاره‌ای جز شکایت متقابل از سرمایه گذار نداشت به همین دلیل مجبور به شکایت در مورد اصل قرارداد شدیم.

رئیس شورای شهر بهار گفت: پس از مدت ها، دادگاه در نهایت رای بر بطلان قرارداد اولیه داد و همچنین رای تجدیدنظر دادگاه نیز بر همان حکم بطلان قرارداد باقی ماند.

فیض الهی بیان کرد: هم اکنون شهرداری به دنبال اخذ اسناد زمین ها و انعقاد قرارداد جدید با سرمایه گذار است.

وی درباره رضایت سرمایه گذار درانعقاد قرارداد جدید و ادامه کار او گفت: ما به دنبال این هستیم که خود سرمایه گذار با انعقاد قرارداد جدید کار را ادامه دهد، اما اگر رضایت به انجام کار نداشته باشد، با اعلام فراخوان عمومی کار به سایر سرمایه گذاران که پیش از این نیز اعلام آمادگی کرده اند واگذار خواهد شد.

رئیس شورای شهر بهار درباره هزینه ای که در این مدت در جزیره انجام شده اظهار داشت: سرمایه گذار در این مدت هزینه زیادی را در مجموعه داشته و این حق نباید نادیده گرفته شود و اگر ایشان تمایلی به ادامه کار نداشته باشد، طبق نظر کارشناسان میزان هزینه کرد وی محاسبه شده و باید به ایشان پرداخت شود.

فیض الهی اذعان داشت: شهرداری و شورای شهر مایل است که مصالحه ای انجام شده و کار با آقای اسدی با انعقاد قرارداد جدید ادامه پیدا کند.

وی اظهار امیدواری کرد که با ریش سفیدی بزرگان شهر و استان مشکل حل شده و کار دوباره پیگیری شود تا مردم بتوانند از مزیت ها و ظرفیت های این پروژه بهره منده شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=73909
  • دیدگاه‌ها برای حکم دادگاه بر بطلان قرار داد جزیره شادی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.