• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2

جاده قدیمی صالح آباد – بیجار به جاده اصلی ارتقا یابد

  • کد خبر : 72926
  • 08 تیر 1399 - 10:10
جاده قدیمی صالح آباد – بیجار به جاده اصلی ارتقا یابد

جلال بهزاد مقدم خواستار ارتقاء جاده قدیمی صالح آباد_بیجار شد و گفت: این جاده محور مواصلاتی ۱۹ روستا به مرکز صالح آباد با جمعیتی ۲۰ هزار نفر بوده و ارتقاء آن منجر به کم شدن تصادفات در این مسیر خواهد شد. جلال بهزار مقدم، رئیس شورای شهر صالح آباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ […]

جلال بهزاد مقدم خواستار ارتقاء جاده قدیمی صالح آباد_بیجار شد و گفت: این جاده محور مواصلاتی ۱۹ روستا به مرکز صالح آباد با جمعیتی ۲۰ هزار نفر بوده و ارتقاء آن منجر به کم شدن تصادفات در این مسیر خواهد شد.

جلال بهزار مقدم، رئیس شورای شهر صالح آباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ارتقاء جاده قدیمی همدان – بیجار را یکی از خواسته های شورای شهر صالح آباد عنوان کرد و اظهار داشت: این جاده واصل صالح آباد و بیجار است و ما تقاضای ارتقاء آن از جاده فرعی به جاده اصلی داشتیم که علی رغم پیگیری ها محقق نشده است.

بهزاد مقدم طول این جاده را ۱۴ کیلومتر اعلام کرد و افزود: هر سال اعتبار جزئی برای آن در نظر می گیرند، اما جوابگو نیست.

ارتقاء جاده صالح آباد – بیجار تصادفات را کاهش می دهد

وی ادامه داد: این جاده بخشی از ترافیک همدان به گل تپه و بیجار را کاهش و موجب کمتر شدن تصادفات می شود و استان‌های غربی کشور که به غار علیصدر تردد می‌کنند با تردد در این مسیر ۳۰ کیلومتر مسیرشان کوتاه می شود.

رئیس شورای شهر صالح آباد تحقق این خواسته را باعث رونق بخش و شهر صالح آباد دانست و اظهار داشت: این جاده مرکز مواصلاتی ۱۹ روستا به بخش صالح‌آباد با بیش از ۲۰ هزار جمعیت است و باید نگاه ویژه‌ای به آن شود‌.

بهزاد مقدم به پیگیری های اجرایی شدن این طرح توسط شورای شهر صالح آباد اشاره کرد و گفت: ما از طریق استان و سازمان برنامه و بودجه به دنبال اجرایی شدن این پروژه بودیم، اما وجود چند گیر قانونی باعث شده که این طرح معطل بماند.

وی ادامه داد: درخواست ما از استاندارد ی و دیگر مسئولین مربوطه این است که اجرای این طرح را تسریع کرده و به درخواست ۲۰ هزار نفر از ساکنین روستاهای مجاور جامه عمل بپوشانند.

ایجاد شهر کامیون در صالح آباد

رئیس شورای شهر صالح آباد همچنین به طرح ایجاد شهر کامیون در صالح آباد اشاره و عنوان کرد: استاندارد همدان در هر شهرستان چند طرح بزرگ تعریف کرده است که در بخش صالح آباد پروژه شهر ماشین یا شهر کامیون تعریف شده است.

بهزاد مقدم گفت: در صالح آباد بیش از هزار دستگاه کامیون و تریلی وجود دارد که نقش اساسی در حمل و نقل کشور در دوران دفاع مقدس و دوره کنونی داشته و دارند همچنین مشاغل صنعتی و فنی این بخش با این تعداد از کامیون و تریلی مستلزم ساماندهی است که امیدواریم تا پایان دوره پنجم شورا شاهد به ثمر رسیدن این پروژه در صالح آباد باشیم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=72926
  • دیدگاه‌ها برای جاده قدیمی صالح آباد – بیجار به جاده اصلی ارتقا یابد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.