• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
3

رزمایش بزرگ ضدعفونی روستاها و مناطق شهری با حضور بیش از ۱۵۰۰ بسیجی

  • کد خبر : 54868
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
رزمایش بزرگ ضدعفونی روستاها و مناطق شهری با حضور بیش از ۱۵۰۰ بسیجی

صادق نظری از رزمایش بزرگ گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری با حضور ۱۵۰۰ نفر از بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت خبر داد. صادق نظری، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت؛ این رزمایش عصر امروز از ۸ نقطه در سطح و در روستاها از جلوی درب مساجد […]

صادق نظری از رزمایش بزرگ گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری با حضور ۱۵۰۰ نفر از بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت خبر داد.

صادق نظری، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت؛ این رزمایش عصر امروز از ۸ نقطه در سطح و در روستاها از جلوی درب مساجد آغاز می گردد.

وی افزود: ساعت شروع رزمایش ۵ عصر از سپاه ناحیه همدان با یک تیم ۲۰۰ نفره و خودروهای آماده استارت می خورد و سایر حوزه ها و پایگاه های مقاومت همزمان شروع به ضدعفونی می کنند .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان گفت؛ تمام شهر در اکثر نقاط ضدعفونی می شود اما رزمایش به طور کلی از ۸ نقطه شهری که معمولا پایگاه هها و حوزه های مقاومت هستند آغاز می گردد.

وی با اشاره به مناطق مختلف شهری گفت: در جانبازان ساعت ۵ عصر از حوزه شهید شکری پور و در مریانج از جلوی درب حوزه مقاومت و زمین شهری حوزه شهید صوفی آغاز می گردد.

نظری با اشاره به نزدیکی حوزه احمدی روشن به مرکز شهر افزود: حوزه احمدی روشن به دلیل اینکه در مرکز شهر قرار گرفته ساعت ۲۳ از جلوی مدرسه شهید حاج بابایی عملیات ضدعفونی و گندزدایی را آغاز می کند.

وی هدف از این رزمایش بزرگ را کاهش بار روانی مردم و آرام شدن شهر دانست و گفت: بسیجیان به صورت خودجوش و شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند تا ویروس کرونا را ریشه کن کنند‌.

انتهای پیام/ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54868
  • دیدگاه‌ها برای رزمایش بزرگ ضدعفونی روستاها و مناطق شهری با حضور بیش از ۱۵۰۰ بسیجی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.