• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
2

مردم بهار از پذیرش میهمان های شهرهای مختلف خودداری کنند

  • کد خبر : 54592
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
مردم بهار از پذیرش میهمان های شهرهای مختلف خودداری کنند

حسین فیض الهی با تاکید بر امکان شیوع بیماری کرونا در دید و بازدید ایام عید از مردم در خواست کرد امسال در خانه بمانند و از مراسم دید و بازدید پرهیز کنند. به گزارش عصر همدان؛ مراسم دید و بازدید عید نوروز که همه ساله طبق یک سنت دیرین برگزار می شود یکی از […]

حسین فیض الهی با تاکید بر امکان شیوع بیماری کرونا در دید و بازدید ایام عید از مردم در خواست کرد امسال در خانه بمانند و از مراسم دید و بازدید پرهیز کنند.

به گزارش عصر همدان؛ مراسم دید و بازدید عید نوروز که همه ساله طبق یک سنت دیرین برگزار می شود یکی از عوامل اصلی انتشار ویروس کرونا در خانواده ها و جامعه است.

رئیس شورای شهر بهار با تاکید بر این موضوع گفت: مبارزه با گسترش ویروس کرونا عزم ملی را می طلبد و هر یک از ما به نحوی باید با رعایت اصول بهداشتی در این جبهه مبارزه کنیم.

وی افزود: با عنایت به فرا رسیدن عید نوروز و سنت دید و بازدید در فرهنگ ما ایرانیان از همشهریان خواهش می کنیم به توصیه های بهداشتی کارشناسان عمل کنند و امسال به خاطر حفظ سلامتی خود و دیگران از رفت و آمد و دید و بازدید خوداری کنند؛ زیرا که راه گسترش این ویروس تنها از طریق تماس با افراد آلوده است.

فیض الهی با بیان اینکه برخی از اقوام ساکن شهرهای دیگر هستند که باید مراقب و از مسافرت خودداری کنند، ادامه داد: تنها راه مبارزه ماندن در خانه، دوری از تجمع های خانوادگی و رعایت بهداشت فردی در کنار خانواده است.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54592
  • دیدگاه‌ها برای مردم بهار از پذیرش میهمان های شهرهای مختلف خودداری کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.