• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2

۱۲۰۰۰ دانش آموز همدانی در سال ۹۸ به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور سفر کردند

  • کد خبر : 53835
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
۱۲۰۰۰ دانش آموز همدانی در سال ۹۸ به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور سفر کردند

مهدی بابائی فر از اعزام نزدیک به ۱۲۰۰۰ دانش آموز همدانی به مناطق غرب و جنوب کشور خبر داد که نزدیک به ۲۰۰۰ نفر از آنها در اریبهشت ماه در بزرگداشت عملیات بازی دراز حضور داشتند. مسئول سازمان اردوئی سپاه انصار الحسین(ع)  در گفتگو با عصر همدان؛ با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور […]

مهدی بابائی فر از اعزام نزدیک به ۱۲۰۰۰ دانش آموز همدانی به مناطق غرب و جنوب کشور خبر داد که نزدیک به ۲۰۰۰ نفر از آنها در اریبهشت ماه در بزرگداشت عملیات بازی دراز حضور داشتند.

مسئول سازمان اردوئی سپاه انصار الحسین(ع)  در گفتگو با عصر همدان؛ با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور دعوت شهداست اظهار کرد: سازمان اردوئی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان توانست با همکاری برخی ادارات ۱۲۰۰۰ نفر را راهی سرزمین های نور کند.

وی ادامه داد: بیشتر اعزام شدگان به راهیان دانش آموزان همدانی اعم از دختران و پسران در رده های مختلف سنی بودند که در قالب طرح شهید بهنام از طریق مدرسه یا بسیج محله اعزام شدند.

بابائی با تاکید بر حضور جوانان در این اردوها گفت: بافت اردوهای راهیان نور در استان همدان را معمولا جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند و سال هاست که کمتر با کسی در این کارون ها برخورد می کنیم که بار اولش باشد بلکه همه یکبار این سفر معنوی را تجربه کرده اند.

مسئول سازمان اردوئی سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به تعامل برخی ادارات چون آموزش و پرورش و ورزش و جوانان گفت: از همه ادرات و ارگان ها انتظار می رود در ثواب این سفر معنوی سهیم باشند تا با همکاری انها شاهد اعزام بیشتری از جوانان به سرزمین های نور باشیم.

وی افزود: افراد زیادی بعد از سفر به این مناطق دگرگون شدند و رفتارهای معنوی آنها بیشتر شد چرا که در این سفرها جوانان از نزدیک با راه و روش و سیره شهدا بیشتر آشنا می شوند.

بابائی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: بنابر اطلاعیه قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور تمامی اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی و دانشجویی استان همدان لغو شد و امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی در اردوی اردیبهشت ماه غرب کشور میمهان شهدای بازی دراز باشیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53835
  • دیدگاه‌ها برای ۱۲۰۰۰ دانش آموز همدانی در سال ۹۸ به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور سفر کردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.