• امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
0

عدم ارائه سوخت مایع به کارگاه های سفال از ابتدای سال ۹۹

  • کد خبر : 43528
  • 25 دی 1398 - 21:07
عدم ارائه سوخت مایع به کارگاه های سفال از ابتدای سال ۹۹

در جلسه بررسی مشکلات سوخت کارگاههای سفال و سرامیک لالجین، کارگاه داران ملزم به استفاده از سوخت گاز شدند. به گزارش عصر همدان؛ ظهر امروز جلسه بررسی مشکلات سوخت کارگاه های سفال و سرامیک لالجین با حضور قنبری فرماندار شهرستان بهار، فیاض مدیرعامل شرکت گاز استان و معاونین، مهندس روستایی مدیرعامل شرکت نفت منطقه همدان […]

در جلسه بررسی مشکلات سوخت کارگاههای سفال و سرامیک لالجین، کارگاه داران ملزم به استفاده از سوخت گاز شدند.

به گزارش عصر همدان؛ ظهر امروز جلسه بررسی مشکلات سوخت کارگاه های سفال و سرامیک لالجین با حضور قنبری فرماندار شهرستان بهار، فیاض مدیرعامل شرکت گاز استان و معاونین، مهندس روستایی مدیرعامل شرکت نفت منطقه همدان و معاونین و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان بهار با اشاره به جایگزینی سوخت کارگاه های سفال لالجین گفت: با توجه به ممنوعیت استفاده از سوخت مایع (نفت سفید) در کارگاه های سفال، لذا ضرورت تبدیل سوخت کارگاه های سفال به سوخت گاز الزامی است.

قنبری خاطر نشان کرد: دستگاه های متولی در راستای جایگزینی سوخت کارگاه ها نهایت همکاری را خواهند داشت و از این رو از مالکین و صنعت گران کارگاه ها و واحدهای تولیدی سفال و سرامیک که تاکنون نسبت به جایگزینی سوخت کارگاه اقدام ننموده اند درخواست می شود هرچه سریعتر نسبت به این مهم اقدام نموده چراکه از ابتدای سال۹۹ سوخت مایع به هیچ عنوان به این کارگاه ها ارائه نمی گردد.

وی همچنین به استاندارد د نمودن کارگاه های سفال اشاره کرد و افزود: جهت واگذاری انشعاب گاز به کارگاه های سفال در شهر لالجین رعایت استاندارد های مربوطه الزامی است.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43528
  • دیدگاه‌ها برای عدم ارائه سوخت مایع به کارگاه های سفال از ابتدای سال ۹۹ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.