• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

بیمارستان محلی دمق مطالبه جدی مردم است

  • کد خبر : 28703
  • 07 آبان 1398 - 13:06
بیمارستان محلی دمق مطالبه جدی مردم است

امام جمعه شهر دمق گفت: گفت :یکی از مهمترین مطالبات مردمی که نیاز بخش سرد رود و شهر دمق هم است بیمارستان محلی شهر دمق است تا انشالله خدمات بهتری به لحاظ درمانی ارائه شود. به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه شهر دمق در دیدار با رئیس شبکه بهداشت شهرستان رزن با بیان اینکه خواستار […]

امام جمعه شهر دمق گفت: گفت :یکی از مهمترین مطالبات مردمی که نیاز بخش سرد رود و شهر دمق هم است بیمارستان محلی شهر دمق است تا انشالله خدمات بهتری به لحاظ درمانی ارائه شود.

به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه شهر دمق در دیدار با رئیس شبکه بهداشت شهرستان رزن با بیان اینکه خواستار رسیدگی جدی به مطالبه مردم سردرود در خصوص بیمارستان محلی و بهره برادری از مرکز درمان بستر شهر دمق شد.

حجت الاسلام علی میرزایی گفت :یکی از مهمترین مطالبات مردمی که نیاز بخش سرد رود و شهر دمق هم است بیمارستان محلی شهر دمق است تا انشالله خدمات بهتری به لحاظ درمانی ارائه شود.

امام جمعه شهر دمق ادامه : از شما می خواهیم اقدامات لازم را برای ارائه موضوع به وزارت بهداشت انجام دهید زیرا این یک مطالبه جدی از سوی مردم بخش است.

وی همچنین با قدردانی از خدماتی که در درمانگاه دمق صورت میگیرد خواستار توجه به بیشتر به سایر درمانگاه های موجود در روستاهای این بخش شد و افزود:مشکلات و کمبودهایی که در خدمت رسانی به این مردم شریف وجود دارد باید برطرف شود زیرا مردم ولی نعمت جامعه و همواره پشتیبان انقلاب بوده اند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان نیز در این دیدار بر تلاش در جهت رفع مشکلات وکاستی های مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28703
  • دیدگاه‌ها برای بیمارستان محلی دمق مطالبه جدی مردم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.