• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

کسب رتبه دوم شهرستان رزن در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی

  • کد خبر : 27894
  • 02 آبان 1398 - 9:14
کسب رتبه دوم شهرستان رزن در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن گفت: این شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی رتبه دوم را در سطح استان همدان کسب کرده است.   ایوب سلطانی، رئیس اداره تعاون شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در حال حاضر مجموعاً ۶۹ تعاونی در این […]

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن گفت: این شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی رتبه دوم را در سطح استان همدان کسب کرده است.

 

ایوب سلطانی، رئیس اداره تعاون شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در حال حاضر مجموعاً ۶۹ تعاونی در این شهرستان فعال هستند گفت:این تعاونی ها در رشته های مختلفی نظیر کشاورزی، صنعتی، خدمات و … با اشتغالی بالغ بر ۴۵۰ نفر درحال فعالیت هستند.

سلطانی افزود: با توجه به محوریت بخش کشاورزی در شهرستان رزن، بیشتر تعاونی ها در بخش کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: در یک سال اخیر نیز ۹ تعاونی جدید با ۵۰ نفر اشتغال تشکیل شده است و در راستای حمایت از رونق تولید و با پیگیری های به عمل آمده ۴ تعاونی غیرفعال با ۲۵ نفر اشتغال مجددا فعال گردید و شرکت تعاونی محافظ سازان آرش با موضوع فعالیت استحصال مس و با پیش بینی اشتغال ۵۰ نفر به زودی راه اندازی می شود.

رئیس اداره تعاون شهرستان رزن از عملکرد این اداره در حوزه اشتغال با توجه به پرداخت تسهیلات در دو قالب اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و همچنین تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و گفت:خوشبختانه شهرستان رزن در این حوزها هم بسیار موفق عملکرده که نتیجه آن کسب رتبه دوم پرداخت تسهیلات فراگیر و توسعه روستایی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه در راستای توانمند سازی و حمایت از مشاغل روستایی از ابتدای شروع طرح تاکنون ۳۲۹ طرح با مبلغ ۵۴۸ میلیارد ریال در قالب تسهیلات روستایی مورد بررسی قرار گرفته است افزود:  در نهایت ۱۲۹ طرح به مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال ۵۶۹ نفر نزد بانک های عامل شهرستان عقد قرارداد شده که تاکنون ۱۸۵ طرح به مبلغ ۳۰۵ میلیارد ریال از این تسهیلات پرداخت شده و مابقی نیز در شرف پرداخت می باشد.

سلطانی ادامه داد: ۱۶ طرح نیز با مبلغ ۱۴۷ میلیارد ریال در قالب تسهیلات فراگیرتسهیلات پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: در مجموع این میزان تسهیلات پرداخت شده و در صورت بهره برادری از این واحدها برای ۸۵۰ نفر شغل ایجاد می گردد.

رئیس اداره تعاون شهرستان رزن در پایان  گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون نیز ۵۶۰ نفر به عنوان اشتغال جدید در سامانه ثبت شده است که با توجه به تعهد ۷۶۷ نفری این شهرستان تا کنون ۷۲ درصد از تعهد شهرستان محقق شده است که رتبه اول استان را کسب نمودیم.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27894
  • دیدگاه‌ها برای کسب رتبه دوم شهرستان رزن در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.