• امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
0
کارشناس هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد:

وزش باد شدید از روز جمعه در همدان

  • کد خبر : 225615
  • 25 مهر 1403 - 11:18
وزش باد شدید از روز جمعه در همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از روز جمعه وزش باد تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد، گفت: در نیمه دوم هفته آینده با ورود و نفوذ اولین موج سرمایی به استان همدان شاهد کاهش محسوس دمایی خواهیم بود.

روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه امروز و فردا شرایط جوی در استان همدان تغییر خاصی ندارد، گفت: از روز جمعه تا یک‌شنبه شاهد وزش باد شدید در استان همدان هستیم.

وی با اشاره به اینکه وزش باد خصوصاً در اواسط روز افزایش دارد، افزود: سرعت وزش باد تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: عمدتاً در نقاط مختلف استان وزش باد پیش‌بینی می‌شود اما در مناطق مرتفع‌تر و مناطق شمالی استان سرعت باد بیشتر است.

زاهدی با بیان اینکه در نیمه دوم هفته آینده با ورود و نفوذ اولین موج سرمایی به استان شاهد کاهش محسوس دمایی خواهیم بود، گفت: به‌نظر می‌رسد دمای هوا در نیمه دوم هفته آینده در طول روز به زیر ۲۰ درجه سلسیوس و دماهای صبحگاهی به یک درجه زیر صفر کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین هشت و ۲۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، تصریح کرد: در این مدت شهرستان بهار با پنج درجه سلسیوس خنک‌ترین نقطه استان همدان بوده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد، فامنین و قهاوند با دمای ۲۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقاط استان همدان گزارش شدند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.