• امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 12 October - 2024
0
با حضور امام جمعه فامنین؛

جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند و مددجویان شهرستان توزیع شد

  • کد خبر : 225366
  • 21 مهر 1403 - 11:03
جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند و مددجویان شهرستان توزیع شد
به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع) ۱۶ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فامنین توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»، صبح امروز شنبه مورخه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳، در بین زوج‌های نیازمند و مددجویان شهرستان فامنین ۱۶ سری جهیزیه به ارزش ۸ میلیارد ریال با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی غفاری امام جمعه فامنین توزیع شد.

امام جمعه فامنین ضمن قدردانی از کمک‌های خیرین شهرستان بیان داشت: مساعدت و یاری به ازدواج جوانان و زوج‌های نیازمند در راستای عمل به فرایض دینی و سنت‌های الهی از ارزش بالایی برخوردار بوده و همچنین در راستای جوان‌سازی جمعیت کشور گام مهمی در جامعه شمرده می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی غفاری تصریح کرد: برای دغدغه‌های اصلی جوانان که عمده آن اقتصادی و معیشتی است ما باید دست در دست هم داده و مشکلات را از سر راه ازدواج آنان برداریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فامنین با اشاره به حمایت‌های ارزشمند خیرین شهرستان افزود: مشکلات زوج‌های نیازمند جوان در شهرستان از جمله اقتصادی، نبود شغل متناسب و معیشت آنان است و در تلاش هستیم تا برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مسیر ازدواج و زندگی مشترک را هموار سازیم.

علی جعفری در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال ۲۸ مورد جهیزیه برای نو عروسان تهیه و توزیع شده است که ۱۲ مورد در ۶ماهه نخست ۱۴۰۳ بوده و ۱۶ مورد هم در حال حاضر برای زوج‌های نیازمند و تحت حمایت اهدا گردید.

وی ادامه داد: هرسری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، تلویزیون و لباسشویی است.

در پایان ضمن تشکر از حضور امام جمعه شهرستان در مراسم اهدا جهیزیه برای زوج‌های نیازمند اظهار کرد: ارزش ریالی هرسری از این جهیزیه‌ها بیش از ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که تمامی این کالاها در راستای حمایت از تولیدات ملی و از کارخانجات داخلی تهیه و توزیع گردید.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.