• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
0
از کوچه‌های مقاومت تا صحنه‌های بین‌المللی روایت یک نبرد؛

تله‌های امنیتی عملیات‌های مخفیانه رژیم صهیونیستی علیه ایران

  • کد خبر : 224553
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
تله‌های امنیتی عملیات‌های مخفیانه رژیم صهیونیستی علیه ایران
حبیب میرزایی پژوهشگر رسانه در گفتگویی از طرح‌های پیچیده رژیم صهیونیستی برای براندازی ایران پرده برداشت و بر لزوم هوشیاری در برابر این تهدیدات تاکید کرد.

حبیب میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»گفت: جنگی که در دفاع مقدس بر ما تحمیل شد، ایران در مقابل دنیا و ابرقدرت‌ها با همه تجهیزات ایستاد و اکنون جبهه مقاومت با یک سازمان اعتقادی و ایدئولوژیک به نام حزب‌الله لبنان و مقاومت اسلامی در فلسطین و یمن در یک طرف و رژِیم صهیونیستی هم با انبوهی از امکانات و تجهیزات که از طرق مختلف حمایت می‌شود در طرف مقابل  ایستاده است.

نسل مقاومت میراث‌داران دفاع مقدس

وی با بیان اینکه ایران در برابر جبهه کفر ایستاده، جبهه کفری که به دنبال اشغال کردن سرزمین ایران است و می‌خواهد آن را از اهداف انقلاب اسلامی دور کند و یا آن را از ما بگیرد، افزود: همانگونه ایمان، خودباوری و اتکا به اندیشه‌های دینی و الهی ما را در برابر دنیایی از کفر و استکبار پیروز کرد، امروز هم جبهه مقاومت با همه تکنولوژی‌ها و امکانات مادی با اتکا به اندیشه‌های الهی در برابر دنیای کفر و استکبار ایستاده است.

این پژوهشگر رسانه با اشاره به اینکه شهید کردن فرماندهان جبهه مقاومت برای دشمن افتخار است، گفت: در عملیات شهادت سیدحسن نصرالله چندین سرویس اطلاعاتی امنیتی به رژیم صهیونسیتی کمک کرده‌است.

سیاست ترور نشانه‌ ضعف یا قدرت؟

وی با بیان اینکه ترور‌های منطقه نشان از اوج استیصال و درماندگی رژیم صهیونسیتی است، تصریح کرد: یک رژیم متعادل اینگونه عمل نمی‌کند.

میرزایی با اشاره به اینکه آرمان‌ها و تفکرات دفاع مقدس قدرت به حزب‌الله داده که در مقابل تمام تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌ها ایستاده و خوب عمل کرده است، ابراز کرد: سرویس‌های اطلاعاتی که چند قرن در حال فعالیت است به کمک رژیم صهیونیستی می‌آید و نتوانسته‌اند ساختار رزم حزب‌الله را متوقف کنند.

مقاومت، راهبردی برای امنیت

وی با بیان اینکه یک سال است که مجموعه امنیتی مقاومت اسلامی در فلسطین تحت سنگین‌ترین فشارها و محاصره‌ها ایستاده که این مقاومت ریشه در قدرت ایمان، اتکا به باورهای الهی و اندیشه‌های ناب دین اسلام از دفاع مقدس ما دارد.

این پژوهشگر رسانه با اشاره به اینکه امروز اندیشه‌های دفاع مقدس مبتنی بر آموزه‌های دینی، اندیشه‌های انسانی و مبارزه با مبارزه با ظلم و ستم در عرصه مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین جاری و ساری شده است، عنوان کرد: این مقاومت‌ها و پیش‌بینی‌های نبود رهبر حزب‌الله بازتولید قدرت دفاع مقدس است.

جنگ نرم و سخت رویکردهای رژیم صهیونیستی علیه ایران

وی با اشاره به شهادت رهبر مقاومت با بیان اینکه حزب‌الله لبنان در ۴ دهه‌ای که از عمرش می‌گذرد برای همچین روزی پیش‌بینی کرده است و سه دبیر کل قبلی هم با ترور به شهادت رسیده‌اند و ساختار تشکیلاتی حزب‌الله لبنان ساختار منسجمی است و سال‌ها در خصوص این موضوعات فکر شده است چرا که مقابل رژیمی قرار گرفته است که به هیچ قانونی پایبندی ندارد و بقای خود را در کشتار تعریف کرده‌است.

میرزایی با بیان اینکه اگر بگوییم نبود سیدحسن نصرالله هیچ خللی در حزب‌الله ایجاد نمی‌کند حرف درستی نیست چرا که چهره محبوبی برای جهان عرب داشت و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند اما ساختار به قدری منسجم و سازمان‌یافته رشد کرده که اتفاق خاصی برای حزب‌الله نمی‌افتد و در حال برنامه‌ریزی برای عملیات سنگین علیه اسرائیل است.

از کربلا تا قدس ریشه‌های مقاومت در برابر ظلم

وی با تأکید بر اینکه براب سازمان حزب‌الله به عنوان مجموعه مکتبی بر پایه اندیشه عمیق دینی و توحیدی شکست معنی ندارد، تصریح کرد: مجموعه‌ای که به گذشته سرخ در عاشورا نگاه می‌کند و آن را الگوی خود می‌داند این صحنه‌ها را جز زیبایی نمی‌بیند.

این پژوهشگر رسانه با اشاره به فرمایشات امام‌خمینی(ره) مبنی بر اینکه چه بکشیم و چه کشته شویم پیروز هستیم چرا که راه و مسیر ما حقیقت است، بیان کرد: در ادامه این مسیر پیروزی از آن ما است چرا که شهادت برای ما بزرگترین پیروزی است.

بازی بزرگ رژیم صهیونیستی و معادلات قدرت در منطقه

وی با بیان اینکه نوع مواجهه ما به عنوان کشور جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونسیتی دقیقاً براساس منافع و امنیت ملی است که این واقعیت مغفول مانده است، ابراز کرد: با پاسخگویی شبهات در رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی می‌توان این حقیقت را برای نسل جوان بازگو کرد.

میرزایی با بیان اینکه منافع ملی و امنیت ملی جدا از هر ایدئولوژی و تفکر مذهبی و سیاسی کشور ما است، خاطرنشان کرد: دشمنی صهیونیست‌ها با سرزمین ایران و مواجهه آن با امنیت ملی مسأله بسیار جدی و قدیمی است و رژیم صهیونیستی با بن‌دندان معتقد به حذف موجودیتی به نام ایران است و برای رسیدن به این هدف دست به ایجاد جنگ داخلی، تجزیه طلبی، ترور می‌زند چرا که با هر کشور قدرتمندی در غرب آسیا مخالف است.

انتهای خبر/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.