• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

کلاس بدون معلم نخواهیم داشت

  • کد خبر : 223651
  • 27 شهریور 1403 - 7:45
کلاس بدون معلم نخواهیم داشت
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با حضور نیروهای بازنشسته و تعداد محدودی دانشجو‌معلم تمام کمبودهای نیروی انسانی مدارس را تأمین کرده‌ایم.

رسول شیدایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» در سالتحصیلی جدید ۲۲هزار نوآموز پیش‌دبستانی، ۹ هزار هنرجو در ۵۵ هنرستان، ۲۹ هزار دانش‌آموز پایه اول داریم، اظهار کرد: ۳۲۰ هزار دانش آموز در دو هزار و ۶۱۵ مدرسه اول مهر تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه نو‌آموزان در روز ۲۶ اولین روز حضور خود را در مدرسه جشن گرفتند، افزود: هنرجوهای استان هم با حاضر شدند در مدرسه شروع سالتحصیلی را جشن گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: دانش آموزان پایه هفتم و دهم هم در روز ۲۸ شهریور با حضور در مدرسه سالتحصیلی جدید را جشن می‌گیرند.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه مهمترین برنامه آموزش و پرورش در بحث تربیتی نماز است، گفت: ظهر روز اول مهر زنگ نمار در تمام مدارس زده می‌شود.

شیدایی با بیان اینکه در سال جدید ۱۳۰۰ نفر جذب نیروی جدید داشتیم، عنوان کرد: با حضور نیروهای بازنشسته و تعداد محدودی دانشجو معلم تمام کمبودهای نیروی انسانی مدارس را تأمین کرده‌ایم.

انتهای خبر/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

20 − دوازده =