• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد:

ظلم‌ستیزی مردم فلسطین به تبعیت از قیام امام حسین(ع)

  • کد خبر : 222538
  • 05 شهریور 1403 - 9:41
ظلم‌ستیزی مردم فلسطین به تبعیت از قیام امام حسین(ع)
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین به تبعیت از روحیه ظلم‌ستیزی و قیام امام حسین(ع) در مقابل ظالم ایستادند و در این راه شهید می‌شوند، اسیر می‌دهند و از خانه و زندگی خود آواره می‌شوند که به ستوه آمده‌اند، ابراز کرد: عملیات طوفان‌الاقصی در مهر ماه سال گذشته حرکت پیش‌دستانه‌ جریان مقاومت برای دفاع از حق خود بود که معادلات و محاسبات را در جهان تغییر داد.

حجت‌الاسلام رضا غلامی روشن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه نهضت امام‌ حسین(ع) نهضتی مبتنی بر عدم سازش با باطل است، اظهار کرد: امام حسین(ع) با شعار «هیهات منه الذله» با یزید که سردمدار جبهه باطل بیعت نکرد.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) فرمود شهادت برای من سعادت و زندگی با ظالمان ننگ است، عنوان کرد: ظلم‌ستیزی و عدم سازش با جریان باطلی که در تلاش بود جبهه حق را از اساس نابود کند بنای قیام نهضت اباعبدالله‌الحسین(ع) بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه قیام امام حسین(ع) مبتنی بر عقلانیت بود، تصریح کرد: این قیام به معنای خودزنی و انتحار نیست و به معنای حرکت رو به جلو است که در مقابل ظالم می‌ایستد و سازش نمی‌کند و از اصول و مبانی خود کوتاه نمی‌آید و تلاش می کند تبیین درستی از جبهه حق و باطل داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که تلاش می‌کند که چیزی به نام فلسطین، مسجدالأقصی و قبله مسلمین باقی نماند، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری فلسطین امروز به مسأله اول جهان اسلام تبدیل شده است که تمرکز و تقویت جبهه حق وظیفه همه مسلمانان است.

غلامی‌روشن با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین به تبعیت از روحیه ظلم‌ستیزی و قیام امام حسین(ع) در مقابل ظالم ایستادند و در این راه شهید می‌شوند، اسیر می‌دهند و از خانه و زندگی خود آواره می‌شوند که به ستوه آمده‌اند، ابراز کرد: عملیات طوفان‌الاقصی در مهر ماه سال گذشته حرکت پیش‌دستانه‌ جریان مقاومت برای دفاع از حق خود بود که معادلات و محاسبات را در جهان تغییر داد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با درایت و عزم راسخ برنامه‌ای را طراحی کردند که دشمن علیرغم همه ادعاهایی‌ که دارد در شناسایی این طراحی و اقدام عملیات انجام آن هم شکست خورد، ابراز کرد: مقام معظم رهبری این اقدام را شکست غیر قابل جبران و غیرقابل ترمیم تعبیر می‌کند که با اینکه رژیم صهیونیستی چهارمین ارتش مقتدر دنیا است اما شکست خورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه لانه عنکبوت صهیونیستی به قدری سست است که معادلات او با عملیات طوفان‌الاقصی به هم خورد، گفت: رژیم صهیونیستی طی ۱۱ ماه گذشته با پشتیبانی تسلیحاتی، حقوقی، اطلاعاتی کشورهای غربی انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام داده‌اند که بیش از ۴۰ هزار نفر انسان بی‌گناه را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه تا به امروز رژیم صهیونیستی دستاوردی نداشته است اما رود نیل خون مردمان غزه به یک سیلی تبدیل شده که از بن بساط صهیونیست‌ها را از بین می‌برد، مطرح کرد: در این راستا دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا در نقطه درست تاریخی در جبهه مقاومت ایستادند و از مظلومیت حمایت می‌کنند.

غلامی‌روشن با تأکید بر اینکه امروز با قیام آزادی‌خواهان عالم با محوریت دانشجویان عرصه را برای اسرائیلی‌ها تنگ کرده است، بیان کرد: جریان مقاومت از فلسطین به کل عالم سرایت کرده و در اقصی‌نقاط عالم از فلسطین حمایت می‌کنند و فلسطین مسأله اول مردم جهان شده است.

وی با بیان اینکه امروز دستاورد مردم حماس در طوفان‌الاقصی برای آزادسازی فلسطین از بسیاری از دستاوردهایی که در دنیا اتفاق می‌افتد ارزشمندتر است، عنوان کرد: فلسطین غلبه واقعه خون بر شمشیر است و تمام هیمنه نظام تمدنی با ادعای حقوق بشری که گوش عالم را کر می‌کردند که مدافع حقوق بشر هستند شکست خورده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه در قضیه فلسطین هیچ حقوقی برای بشریت قائل نشدند و این همه جنایت کردند و دستاوردی هم به دست نیاوردند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی هم شکست خورده است و امروز هیچ وجدان بیداری از اقدامات رژیم صهیونیستی حمایت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای محتوایی سازمان تبلیغات در سال جاری محور مقاومت تبیینی است، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم میوه و دستاوردهای مقاومت را در بخش‌های مختلف از جمله مردم مظلوم فلسطین، جنبش دانشجویی، وحدت جبهه مقاومت، اقدامات جبهه یمن، وفاق امت آزاده عالم و … را به مردم معرفی کنیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222538
  • دیدگاه‌ها برای ظلم‌ستیزی مردم فلسطین به تبعیت از قیام امام حسین(ع) بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.