• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تاکید کرد:

نمایشگاه‌ها ظرفیت مناسبی برای عرضه لباس‌های اسلامی

  • کد خبر : 221397
  • 16 مرداد 1403 - 11:54
نمایشگاه‌ها ظرفیت مناسبی برای عرضه لباس‌های اسلامی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در چندسال اخیر نمایشگاه‌های مد و لباس در سطح شهر برگزار شده که این نمایشگاه‌ها ظرفیتی را برای عرضه مناسب لباس‌های اسلامی ایجاد کرده است.

مسعود ویژه در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص عرضه لباس‌های نامتعارف در سطح شهرها اظهار کرد: متاسفانه ده‌ها شبکه ماهواره‌ای برای عادی‌سازی لباس‌های نامتعارف در حال تلاش هستند.

وی افزود: این شبکه‌های تخصصی در حوزه لباس فشن‌تی‌وی هستند که در راستای تغییر سبک زندگی ایرانی_اسلامی در حال کار و تلاش هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه در مقابل هجمه‌های سنگین دشمن در عرصه تغییر سبک زندگی اسلامی، در کشور، ظرفیت‌ها بسیار اندک و محدود بوده، عنوان کرد: در این زمینه قطعاً ما ضعف‌هایی داریم، اما برای شروع مقابله با این هجمه‌ها کارهایی در حال انجام است.

ویژه خاطرنشان کرد: برای ابتدای کار در چندسال اخیر نمایشگاه‌های مد و لباس در سطح شهر برگزار شده که این نمایشگاه‌ها ظرفیتی را برای عرضه مناسب لباس‌های اسلامی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از فروشگاه‌هایی که در سطح کشور به لحاظ کیفی خیلی خوب کار می‌کنند را به شهر دعوت کرده، بیان کرد: در بین فروشنده‌ها و عرضه‌کننده‌های لباس، در این نمایشگاه‌ها، بخش خصوصی هم حضور داشتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تصریح کرد: با حضور بخش خصوصی در عرضه پوشاک قطعاً شاهد کار با کیفیت هستیم که به نوعی هزینه‌اش هم بالاتر خواهد بود که این عامل یکی از انتقاداتی بود که شهروندان نسبت به این موضوع داشتند.

ویژه ادامه داد: با مقایسه سکوهای عرضه پوشاک اسلامی در همین دو سال اخیر، متوجه می‌شوید که ده‌ها فروشگاه در سطح استان ایجاد شده و استقبال خوبی هم از طرف بانوان محجبه از این فروشگاه‌ها شده که این خودش یه شروع خوبی است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221397
  • دیدگاه‌ها برای نمایشگاه‌ها ظرفیت مناسبی برای عرضه لباس‌های اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.