• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2

رتبه نخست عضو ادبی کانون همدان

  • کد خبر : 219745
  • 17 تیر 1403 - 10:08
رتبه نخست عضو ادبی کانون همدان
یلدا پاشایی در بخش دانش‌آموزی از میان ۵۹۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره با داستان فیصله رتبه اول را کسب کرد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ گفت: یلدا پاشایی در بخش دانش‌آموزی از میان ۵۹۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره با داستان فیصله رتبه اول را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ادبی خاتم برای تبیین سیره و روش زندگی پیامبر (ص) از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی از سال ۱۳۹۴ برگزار می‌شود، افزود: دفتر نشر فرهنگ اسلامی این جشنواره با هدف تعمیق شناخت طبقات و سنین مختلف جامعه با شخصیت و زندگی پیامبر اکرم و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شهر کتاب، حوزه‌هنری انقلاب اسلامی و مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری همدان بیان کرد: این جشنواره در رده سنی و بخش‌های مختلفی چون داستان بزرگسال، داستان کودک و نوجوان، داستان دانش آموزی، داستانک و طرح رمان برگزار شده است که آثار رسیده در دو مرحله توسط داوران مورد داوری قرار گرفته و انتخاب شدند.

ابراهیمی‌هژیر به فعال بودن انجمن ادبی کانون اشاره و گفت: نوجوانان نقش آفرین در حوزه ادبی هر سال در مسابقات و جشنواره‌های ادبی مختلف جزو برترین‌ رتبه‌های کشور بوده و برای استان همدان افتخارآفرینی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نوجوانان نقش‌آفرین در حوزه ادبی در کارگاه‌های تابستانی امسال کانون در مراکز، برای آموزش در کنار کودکان و نوجوانان علاقمند به داستان حضور دارند و آنها را راهنمایی کرده و نقش مربی برای آنها دارند و تجربیات خود را در اختیار آنها می‌گذارند

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219745
  • دیدگاه‌ها برای رتبه نخست عضو ادبی کانون همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.