• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1
در آستانه عید ولایت؛

بهار در تابستان رنگ غدیر گرفت

  • کد خبر : 218951
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
بهار در تابستان رنگ غدیر گرفت
در روزهای منتهی به عید بزرگ غدیر، در جای جای نقاط شهرستان مانند مکان‌های عمومی و مذهبی مردم خود را برای برگزاری عید غدیر آماده می‌نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ اهالی شهرستان بهار برای برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیر پرشورتر از سال‌های گذشته اقدام به تشکیل گروه به‌منظور اجرای برنامه‌های عید غدیر نمودند.

در نماز جمعه گذشته نیز، حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار همانند دیگر علما و بزرگان بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن و گرامی‌داشت این عید بزرگ تأکید نمود.

یکی از مجموعه‌های فرهنگی برگزار کننده عید غدیر، اهالی مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام شهرستان بهار هستند که همه ساله اقدام به برگزاری این عید می‌نمایند، چرا که نام این مسجد به‌نام حضرت علی علیه السلام مزّین شده است و از همین رو برگزاری عید غدیر در این مجموعه حائز اهمیت است.

مهدی صمدی عضو هیئت امنای مسجد علی بن ابیطالب در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان از برگزاری عید غدیر در محوطه مسجد علی بن ابی طالب خبر داد و گفت: با تزئین داخل مسجد و محوطه مسجد به استقبال برگزاری مراسم عید غدیر در دو روز متوالی می‌رویم.

وی گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع و ایجاد غرفه‌های مختلف برای کودکان و بانوان از اقدامات مجموعه فرهنگی مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام است و در انتهای جشن دو روزه در این مکان، میهمانان برنامه در وعده شام اطعام داده می‌شوند.

در نماز جمعه گذشته نیز، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار همانند دیگر علما و بزرگان بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن و گرامی‌داشت این عید بزرگ تأکید نمود.

لازم به ذکر است ستاد مردمی برگزاری عید غدیر نیز همانند سال‌های گذشته در سطح شهرستان بهار برنامه‌های بزرگی را برای عید غدیر در نظر گرفته است.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218951
  • دیدگاه‌ها برای بهار در تابستان رنگ غدیر گرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.