• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

خیّران شریک راهبردی دولت هستند

  • کد خبر : 217516
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
خیّران شریک راهبردی دولت هستند
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه شهید جمهور از خیران بعنوان شریک راهبردی دولت نام بردند، گفت: این نشان‌دهنده این است که موضوع مدرسه‌سازی بسیار مهم و حیاتی است، او به درستی این موضوع رو در حوزه مدرسه‌سازی درک کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حمیدرضا خان‌محمدی، صبح امروز در رویداد بزرگ بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان، با اشاره به حضور خیرین در این مراسم، اظهار کرد: با وجود این خیرین، معلوم است که استان همدان برای آینده‌اش برنامه دارند، کما اینکه گذشتگان نیز چنین برنامه‌ای را داشتند.

وی با یاد شهید جمهور محبوب و دوست داشتنی کشور، افزود: در هزار و هفده روز خدمت عاشقانه ایشان حدود سی و دو هزار کلاس درس تقدیم دانش‌آموزان کشور شد. که ۵۴درصد از این مدارس با مشارکت شما خیران بزرگوار ساخته شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه شهید جمهور از خیران بعنوان شریک راهبردی دولت نام بردند، عنوان کرد: این نشاندهنده این است که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است او به درستی این موضوع رو در حوزه مدرسه‌سازی درک کرده بودند.

خان‌محمدی با بیان اینکه باید تا می‌توانیم زمینه‌ خدمت‌گزاری به مدارس مشارکت داشته باشیم، عنوان کرد: هیچ چیزی بالاتر از مدرسه‌سازی نیست و هیچ سرمایه‌گذاری بالاتر این امر نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما برای جریان و نهضت مدرسه‌سازی در سفرهای استانی جلساتی را برگزار کرده و ردیفی را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، به خیرین پیشنهاد داده‌ایم.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر رشد ۴۰۰درصدی این پروژه‌ها، بیان کرد: علاوه بر ساخت مدارس، این مدرسه‌ها را تجهیز کرده و آینده را برای بچه‌ها بسازیم.

خان‌محمدی با تاکید بر افزایش فرهنگ مددسه‌سازی در کشور، افزود: این اتفاقات، این انگشتر زیبای آموزش و پرورش یک نگین منحصر به فردی است که در همه‌جا متجلی می‌کند.

وی در ادامه به تورم اخلاص، فداکاری و مهربانی خیرین اشاره کرد و گفت: این نگین همان خیرین هستند که هرجا حضور پیدا کردند، آن منطقه آباد شد. دست همه خیرین که دست خداوند است، را می بوسیم و امیدواریم این مدرسه‌سازی‌ها بر مبنای عدالت باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پایان گفت: امیدواریم در گرمترین روزها سردترین نقطه شهر، در سردترین روزها گرمترین نقطه شهر، کلاس‌های درس ما باشد.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217516
  • دیدگاه‌ها برای خیّران شریک راهبردی دولت هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.