• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
8

دنیا علیه هیولا

  • کد خبر : 204837
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
دنیا علیه هیولا
هرروز و هرشب در نقاط مختلف دنیا شاهد موج تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی هستیم؛ این موج هر لحظه عظیم‌ و عظیم‌تر می‌شود و کسی چه می‌داند، شاید این موج جهانی همان سطل آبی باشد که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند:« اگر مسلمین مجتمع بودند و هرکدام یک سطل آب بر اسرائیل می‏‌ریختند، او را سیل می‏‌برد.»

به گزارش «عصر همدان»؛ با گذشت ۴۴ روز از عملیات طوفان‌الاقصی و شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی تحولات منطقه لحظه به لحظه متفاوت‌تر می‌شود.

در این لحظه که این متن درحال نوشته شدن است اخباری مبنی‌ بر حملات شدید رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ اندونزی در شمال نوار غزه منتشر شده و این بیمارستان در تصرف کامل نیروهای وحشی رژیم صهیونیستی درآمده است.

بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد، کلیساها و خانه‌های مسکونی مردم بی‌گناه در غزه، بمباران می‌شوند و حالا خوی وحشی‌گری این رژیم کودک‌کش بیشتر از قبل به چشم مردم جهان آمده.

در روزگاری که رسانه‌های رژیم صهیونیستی و حامیان آن اجازه انتشار حقایق حملات رژیم صهیونیستی در جهان را نمی‌دادند اما این‌بار وضعیت به طور عجیبی متفاوت شده و جنایات اسرائیلی‌ها توسط مردم غزه و خبرنگاران در فضای مجازی منتشر می‌شود.

هرچند این‌بار رژیم صهیونیستی واضح و آشکارا نسبت به جنایات خود فریاد می‌زند و دیگر باکی برای انکار جنایاتش ندارد اما از سوی دیگر همچنان نسبت به اعلام آمار واقعی کشته‌شدگان نیروهای خود دروغ می‌گوید و سعی دارد تلفات را کوچک بشمارد.

امروز مقاومت مردم غزه همه مردم جهان را متعجب کرده است؛ خانواده‌هایی که فرزندان خود را در راه مقاومت فدای فلسطین کرده‌اند با صلابتی مثال زدنی جلوی لنز دوربین‌ها می‌ایستند و با بغضی که در دل دارند برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی رجزخوانی می‌کنند.

جوانان غزه، همان‌هایی که روزگاری با سنگ جلوی تانک دشمن می‌ایستادند در این ایام اسلحه بر دست گرفته و افسران رژیم صهیونیستی را به راحتی اسیر کردند و همین موضوع برای سران رژیم غاصب و هم‌پیمانان او سنگین تمام شده است به همین دلیل چاره‌ای جز خشونت ندارند تا بلکه بتوانند به دنیا ثابت کنند همچنان قدرتمند هستند؛ اما این قدرتی که از روی وحشت است کجا و آن قدرتی که از روی مقاومت و ایمان است کجا؟!

امروز غزه ثابت کرد که سرزمین معجزه‌هاست، غزه شیرزنانی دارد که اشک‌هایشان بر گونه جسد بی‌جان نوزادانشان می‌ریزد و دست‌هایشان از شدت خشم می‌لرزد اما با صدایی رسا فریاد می‌زنند:« زندگی‌ام فدای وطن»؛ آری مردمان غزه معجزه می‌آفرینند و امروز درس عشقِ به وطن را به مردم جهان آموزش می‌دهند.

دختر بچه‌ای فلسطینی که تعدادی از اعضای خانواده‌اش را در بمباران‌های غزه از دست داده است با صبری عجیب که خدا در وجودش نهاده می‌گوید:« خدا به من کمک کند بتوانم برای خواهران و برادرانم که زنده ماندند، خواهر و مادر باشم.»

امروز صدای مردم غزه و معجزه مقاومت آن‌ها به گوش تمام جهان رسیده‌ است و اقشار مختلف در سراسر دنیا به گروه‌های حامی فلسطین پیوستند؛ امروز مردم جهان یک‌صدا بر علیه هیولا شعار سَر می‌دهند و خواهان آتش‌بس و خروج رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی هستند.

مردمانی که از نظر فرهنگ و دین تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند به واسطه قلوب و انسانیت خود یک‌رنگ شدند و دیگر تحمل دیدن شهادت کودکان مظلوم غزه و حمایت مجامع بین‌المللی از رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ندارند.

امروز پرچم فلسطین در کنار پرچم دیگر کشورها دیده می‌شود و هرروز و هرشب در نقاط مختلف دنیا شاهد موج تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی هستیم؛ این موج هر لحظه عظیم‌ و عظیم‌تر می‌شود و کسی چه می‌داند شاید این موج جهانی همان سطل آبی باشد که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند:« اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‏‌ریختند، او را سیل می‏‌برد.»

قطعا امواج خروشان علیه رژیم ظالم صهیونیستی به سختی کنترل خواهد شد؛ به گفته اندیشکده اسرائیلی، ۹۵ درصد تظاهرات جهان در حمایت از فلسطین بوده است و خروش مردم در کشورهای اسلامی و آسیایی، کشورهای اروپایی و غربی از جمله فرانسه، آمریکا و آلمان نشان از نفرت عمومی نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی دارد.

ایجاد پویش در سراسر دنیا برای حمایت از فلسطین و غزه با هدف ضربه زدن به اقتصاد رژیم صهیونیستی و نخریدن محصولاتی که این رژیم غاصب از آن بهره‌مند می‌شود از اقدامات موثری است که شاهد آن هستیم.

امروز تحریف تاریخ به چشم آمده است و مردمانی که ۷۵ سال در منطقه‌ای به نام غزه محاصره شدند از بیان حقایق در جهان و ایجاد جبهه جهانی علیه رژیم هیولای صهیونیستی خوشحالند؛ روح استقامت در وجود تک تک مردمان غزه وجود دارد و تا لحظه آزادی مقاومت خواهند کرد.

و چه خوش گفت شهید اهل قلم شهید مرتضی آوینی که جراحت قدس را به جز خون نمی‌توان شست…

زینب سعیدی

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204837
  • دیدگاه‌ها برای دنیا علیه هیولا بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.