• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
5
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس:

امروز اُبهت امریکا در دنیا شکسته شد

  • کد خبر : 203521
  • 15 آبان 1402 - 13:04
امروز اُبهت امریکا در دنیا شکسته شد
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: امپراطور جهانی که همه فکر می‌کردند نمی‌شود مقابلش ایستاد، مردم ما در مقابل توطئه ها و فتنه‌گری‌های آمریکا مقاومت کردن و امروز اُبهت امریکا را در دنیا شکستند در حالی که که دیگر کشورها جرات ابراز وجود نداشتند.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه آمریکا یک تک قطبی ایجاد کرده بود، اظهار کرد: هر کشوری مخالف آمریکا باشد تعیین تکلیف می شود این فضا فضایی است که آمریکا درست کرده است همچنان که می‌بینیم اروپا تسلیم و مزدور آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا ابر قدرتی است که همه باید مطیع بی چون و چرای او باشند گفت: آمریکا دنیا را در مقابل خودش خار و ذلیل کرده است اما جمهوری اسلامی در مقابلش ایستاده است.

خجسته افزود: آمریکا ۴۳ سال است انواع مختلف توطئه‌ها را برای دنیا مخصوصاًجمهوری اسلامی پیاده می‌کند، از طبس گرفته تا بحث پایگاه نوژه، تمام ترفندهای آمریکا به کار برده شده برای اینکه جمهوری اسلامی را بتواند به روش‌های مختلفی تسلیم کند که با حضور مردم تمام توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از نیل تا فرات شعار می‌دادند، گفت: جمهوری اسلامی هسته‌های مقاومت را ایجاد و مردم را بیدار کرد و امروز می‌بینیم که آمریکا شکست خورد .

وی ادامه داد: آمریکا در بحث داعش که بیشترین سرمایه گذاری را کرده بود با شکست مواجه شد و در بحث افغانستان که با ذلت و خواری رفت.

خجسته افزود: همچنان که می‌بینیم در غزه مردم فلسطین در مقابل قدرت دنیا ایستادند و اسرائیل که مدعی بود در جهان هر اتفاقی بیفتد با خبر می‌شود در مقابل عملیات «طوفان الاقصی» سیستم اطلاعاتی آن‌ها فلج شد و پوشالی بودن قدرتش بر همگان آشکار شد.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203521
  • دیدگاه‌ها برای امروز اُبهت امریکا در دنیا شکسته شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.