• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
12

وقتی قدرت سطل ماست از بمب‌های ممنوعه بیشتر می‌شود!

  • کد خبر : 201039
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
وقتی قدرت سطل ماست از بمب‌های ممنوعه بیشتر می‌شود!
درحالی که افراد مشهور جهان از مردم فلسطین حمایت کردند اما در کشورمان عده‌ای هستند که تسخیر رسانه‌های صهیونیستی شده و مشغول به تغییر دادن جای جلاد و شهید هستند؛ این افراد موقع اتفاقاتی همچون جریان سطل ماست، در هر دقیقه بیش از چندین استوری و پیام منتشر می‌کردند اما این روزها قدرت سلاح‌های ممنوعه برایشان از سطل ماست بیشتر شده است!

به گزارش عصر همدان؛ بیش از ۸ روز است که از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد و این عملیات آنچنان هیمنه‌ پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را ویران کرده است که برای به دست آوردن مجددش دست به حملات موشکی و استفاده از سلاح‌های ممنوعه همچون بمب خوشه‌ای و فسفر سفید زده‌ است‌.

رژیم صهیونیستی با قطع آب و برق بر روی مردم غزه تلاش می‌کند موجب تضعیف آن‌ها شود و در روزهای اخیر با ارسال کاغذ نوشته‌هایی در مناطقی از غزه، مردم مظلوم را ترغیب به ترک غزه و محل زندگیشان کرده که البته با بی‌اعتنایی و مقاومت این مردم وطن‌دوست مواجه شد.

به گفته دیده‌بان حقوق بشر اروپایی مدیترانه‎ای، رژیم کودک‌کش صهیونیستی، یک چهارم یک بمب اتمی را بر سر غزه فروخته و حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه این منطقه را به چاله‌ای از جهنم تبدیل کرده که مرگ و ویرانی سراسر آن را فرا گرفته است.

این مرکز حقوقی اشاره کرده است که در روز هشتم جنگ، به طور میانگین هر ساعت ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

بر اساس آمار نیز تعداد شهدای غزه تا ظهر امروز ۲۳ مهرماه، به ۲ هزار و ۳۲۹ نفر رسیده و از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی ۹ هزار و ۴۲ نفر زخمی شدند که حال صدها نفر از آن‌ها وخیم است.

طبق اعلام وزارت کشور غزه نیز ده ها شهید زیر آوار هستند و نبش قبر آنها خارج از توان است.

در چنین شرایطی، رژیم صهیونیستی اینترنت غزه و مناطق اشغالی را قطع کرد تا تصاویر خانه‌ها و بیمارستان‌های ویران شده و ده‌ها هزار نفر از مجروحین و شهدای غزه به مردم دنیا مخابره نشود.

اما موضوع قابل توجهی که در این مدت شاهد آن بودیم، خشم و خروش هزاران نفر از مردم سراسر دنیا از لندن گرفته تا ایران منتشر شد که نشان از تنفر جهانیان از رژیم غاصب صهیونیستی دارد.

فوتبالیست‌ها و هنرمندان دنیا نیز در واکنش به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی با انتشار پیام‌هایی از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کردند.

درحالی که افراد مشهوری همچون روبرتو دی زربی سرمربی باشگاه برایتون، جی جی حدید مدل فلسطینی تبار، نانسی عجرم خواننده لبنانی و محمدالننی فوتبالیست تیم آرسنال از مردم فلسطین حمایت کردند اما در کشور خودمان عده‌ای هستند که به دلیل تسخیر شدن توسط رسانه‌های دشمن در سکوت فرو رفته و با جمله «جنگ اتفاق خوبی نیست» مواضع خود را آشکار کردند!

جالب اینجاست که این افراد موقع اتفاقاتی همچون جریان سطل ماست، در هر دقیقه بیش از چندین استوری و پیام در رسانه‌ها منتشر می‌کردند اما ظاهراً این روزها قدرت سلاح‌های ممنوعه برای این افراد، از سطل ماست بیشتر شده است!

عوض کردن جای جلا و شهید توسط این افراد اتفاق تازه‌ای نیست و در مواقع حساس کشور شاهد این‌چنین رفتارها توسط عده‌ای در داخل کشور بوده‌ایم اما درحال حاضر که جنایات رژیم صهیونیستی خبیث بر هیچ‌یک از مردم جهان پوشیده نیست انتظار بیشتری از این افراد می‌رفت تا یک‌بار هم که شده با وجدان بیدار نسبت به اتفاقات واکنش نشان دهند اما ظاهراً دریافت دلارهای آغشته به خون شهدا برای این افراد لذت‌بخش‌تر از حمایت از مظلومان جهان می‌باشد.

با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دنبال مظلوم نمایی است اما بیداری مردم جهان نشان از آن دارد که رژیم صهیونیستی حتی با وجود اینکه قدرت رسانه‌ای جهان است دیگر نمی‌تواند با همین رسانه‌های خود، به اهدافش برسد.

و چه خوش گفت امام امت اسلام حضرت روح‌الله خمینی(ره) که اگر هرکس یک سطل آب بریزد، رژیم صهیونیستی را آب می‌برد و اسرائیل از لانه عنکبوت سست‌تر است.

وعده الهی حق است و پرودگار عادل و توانا بارها در قرآن کریم به گرفتن انتقام از ظالمان اشاره کرده است؛ روزهای گرفتن انتقام از خونخواران صهیونیستی دور نیست.

زینب سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201039
  • دیدگاه‌ها برای وقتی قدرت سطل ماست از بمب‌های ممنوعه بیشتر می‌شود! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.