• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
6
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:

وزش باد همراه با غبار رقیق در همدان

  • کد خبر : 196548
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
وزش باد همراه با غبار رقیق در همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوا در استان تا سه درجه کاهش داشته است گفت: وزش باد نسبتا شدید تا روز سه‌شنبه همراه با غبار رقیق و غبار محلی در بعضی از نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به آخرین مدل‌های هواشناسی گفت: تا پنج روز آینده آسمان استان عمدتا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود افزود: این وزش باد در ساعاتی از بعدازظهر امروز تا روز سه‌شنبه در اکثر نقاط استان شدید است.

باقری شکیب ادامه داد: وزش باد تا روز سه‌شنبه همراه با غبار رقیق و غبار محلی در بعضی از نقاط استان خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به تغییرات دمایی در سراسر استان گفت: روز گذشته بین ۲ تا سه درجه از گرمای هوا کاسته شد و امروز هم انتظار می‌رود تا ۲ درجه از دمای روزانه کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: از فردا تا پایان هفته ثبات نسبی در دمای هوای استان پیش‌بینی می‌شود. باقری شکیب با بیان اینکه روز گذشته گرمترین دما از ایستگاه هواشناسی قهاوند با ۳۵ درجه بالای صفر گزارش شد افزود: صبح امروز خنک‌ترین دمای از ایستگاه هواشناسی اسدآباد با ۸ درجه سانتیگراد گزارش شد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان با بیان اینکه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳۴ و ۱۱ درجه در نوسان بوده است تصریح کرد: امروز در گرمترین ساعات روز دمای هوای همدان به ۳۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196548
  • دیدگاه‌ها برای وزش باد همراه با غبار رقیق در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.