• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
5

حل مشکلات جامعه با اتحاد انسجام، همبستگی و همدلی امکان‌پذیر است

  • کد خبر : 180452
  • 07 فروردین 1402 - 11:26
حل مشکلات جامعه با اتحاد انسجام، همبستگی و همدلی امکان‌پذیر است

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: یکی از اقدامات آیت الله رئیسی تشکیل شورای عالی جهاد متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی، در راستای احیای جهاد سازندگی با حرکت های ساختار مند و جهاد گونه در فضای جامعه، با تشکیل حلقه اتصال دولت، حاکمیت و مردم است. به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، […]

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: یکی از اقدامات آیت الله رئیسی تشکیل شورای عالی جهاد متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی، در راستای احیای جهاد سازندگی با حرکت های ساختار مند و جهاد گونه در فضای جامعه، با تشکیل حلقه اتصال دولت، حاکمیت و مردم است.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار که در دفتر امام جمعه شهرستان بهار برگزار شد عنوان کرد: تقارن ماه میهمانی خدا و سال نو را به فال نیک میگیریم و امیدواریم که سالی پر از خیر و برکت و معنویت همراه با مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) باشد.

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری تصریح کرد: همراه نبودن و غلفت از حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی به سمت تمدن ها و افق های بلند انسان جلوه های در فضای جامعه اسلامی به‌وجود می‌آورد که زیننده جامعه اسلامی و ماه میهمانی خدا نیست و زجرآور ترین و سخت ترین حالت ها بر حضرت آقا و امام جامعه این است که امام جامعه در افق های تمدنی بلند حرکت می‌کند و توده های مردم هم با این حرکت های امام جامعه همراه اند و هر جا که فرمانی صادر می‌کند مردم از جان و دل و با تمام اشتیاق لبیک می‌گویند و مصداق آن راهپیمایی۲۲بهمن و جشن های نیمه شعبان بود که گاهی منتخبین جامعه؛نخبگان و.. غافلند، به پای امام جامعه و در افق حرکت نمی‌کنند باید تلاش کنیم کاستی ها را در کنار هم قرار گرفتن و با اتحاد انسجام، همبستگی، همدلی، حل کنیم.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره تشکیل شورای عالی جهاد متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی، در راستای احیای جهاد سازندگی که از اقدام آیت الله رئیسی ریاست جمهوری بود گفت: شکل گیری حرکت های ساختار مند، جهاد گونه در فضای جامعه، با تشکیل حلقه اتصال دولت، حاکمیت و مردم باید همراه با جزم کردن عزم ها و حرکت جهادی همراه باشد.

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری با تقدیر و تشکر از خدمات، زحمات و مجاهدت های حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی که هشت سال امر هدایت اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان بهار را عهده دار بودند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180452
  • دیدگاه‌ها برای حل مشکلات جامعه با اتحاد انسجام، همبستگی و همدلی امکان‌پذیر است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.