• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
2

صعود زمستانه کوهنوردان منتخب به الوند با هدف افزایش آمادگی رزم و توان جسمانی

  • کد خبر : 178953
  • 08 اسفند 1401 - 9:56
صعود زمستانه کوهنوردان منتخب به الوند با هدف افزایش آمادگی رزم و توان جسمانی

مسئول اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه اظهار کرد: این برنامه با حضور ۱۲۰ نفر از کوهنوردان منتخب پاسدار از فردا صبح آغاز و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت که هدف از آن افزایش آمادگی رزم و توان جسمانی پاسداران می باشد. به گزارش عصرهمدان؛ سید فخرالدین میر افضل، مسئول اداره ورزش و آمادگی جسمانی […]

مسئول اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه اظهار کرد: این برنامه با حضور ۱۲۰ نفر از کوهنوردان منتخب پاسدار از فردا صبح آغاز و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت که هدف از آن افزایش آمادگی رزم و توان جسمانی پاسداران می باشد.

به گزارش عصرهمدان؛ سید فخرالدین میر افضل، مسئول اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه در خصوص برگزاری صعود کوهنوردان منتخب استان‌ها گفت: این برنامه در ادامه کوهنوردی های سال ۱۴۰۱ برگزار می شود که تعدادی از منتخبین در شرایط یخ و برف به قله الوند صعود خواهند کرد.

وی افزود: در این صعود زمستانه کوهنوردانی که در مراحل گذشته موفق بودند انتخاب شده اند.

میر افضل با اشاره به چگونگی برگزاری این برنامه گفت: این برنامه با حضور ۱۲۰ نفر از کوهنوردان منتخب پاسدار از فردا صبح آغاز و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت که هدف از آن افزایش آمادگی رزم و توان جسمانی پاسداران می باشد.

وی عنوان کرد: این برنامه صرفاً یک صعود نیست بلکه یک کار حرفه ای و هدفمند است که تحت نظر باشگاه کوهنوردی شهید تهرانی مقدم انجام گرفته و منتخبین برای گذراندن دوره های امداد و نجات در سال آینده معرفی خواهند شد.

مسئول اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه در پایان خاطر نشان کرد: افتتاحیه این برنامه امروزیکسنبه ۷ اسفند ساعت ۱۹ در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد که در این مراسم از خانواده شهدا منتخبین کوهنوردی سپاه تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178953
  • دیدگاه‌ها برای صعود زمستانه کوهنوردان منتخب به الوند با هدف افزایش آمادگی رزم و توان جسمانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.