• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
1

۹ طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر به بهره‌برادری رسید+ تصاویر

  • کد خبر : 177173
  • 17 بهمن 1401 - 20:09
۹ طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر به بهره‌برادری رسید+ تصاویر

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۹ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر افتتاح و به بهره‌برادری رسید. به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا آقابیگی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر در حاشیه بهره‌برادری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر همایش جهادگران بسیجی شهرستان با حضور همه گروه‌های جهادی […]

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۹ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر افتتاح و به بهره‌برادری رسید.

به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا آقابیگی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر در حاشیه بهره‌برادری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر همایش جهادگران بسیجی شهرستان با حضور همه گروه‌های جهادی فعال در سطح ملایر و با سخنرانی فرمانده سپاه انصار الحسین همدان برگزار شد.

وی به افتتاح دو کارگاه خیاطی در شهر ملایر اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از بسیج سازندگی اعطا شده است.

آقابیگی با اشاره به پیگیری تکمیل دهکده اقتصاد مقاومتی در روستای حسین‌آباد ناظم بیان کرد: به همت گروه جهادی گیاهواره و حمایت‌های بسیج سازندگی ملایر مبلغ ۴۸ میلیارد و در راستای ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی و ایجاد ۳۵ کارگاه تسهیلات جذب شده است که ۴ کارگاه آن امروز افتتاح و به بهره‌برادری رسید.

وی افزود: این کارگاه شامل باشگاه بدنسازی، کارگاه صنایع پلی‌استر فیلم‌برادری و عکاسی و محصولات ترشیجات و شوریجات است و در کنار بهره‌برادری از این کارگاه‌ها نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شامل محصولات دهکده اقتصاد مقاومتی افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر به افتتاح ۲ خانه نیازمند در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: به همت گروه جهادی خیبر یک‌خانه نیازمند در روستای جوزان در زیربنای ۷۰ متر و با ۱۶۰ میلیون تومان کمک خیرین اعتبار افتتاح شد.

وی افزود: باتوجه‌به قرارداد منعقد شده بین بسیج سازندگی و کمیته امداد چهل منزل مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث می‌شود که ۲۰ پروژه تحویل بسیج سازندگی شده است.

آقابیگی با اشاره به حمایت‌های خیرین در راستای ساخت منازل مسکونی افزود: امروز یکی از این پروژه در روستای کهریز ناظم به بهره‌برادری رسید.
وی به افتتاح یک کارگاه ریسندگی در روستای قلعه جوزان اشاره کرد و گفت: این کارگاه برای ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده و در آن پشم گوسفند را به نخ تبدیل می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ۱۸۰ گروه جهادی در شهرستان ملایر مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر علاوه بر افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی رزمایش گروه‌های جهادی در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177173
  • دیدگاه‌ها برای ۹ طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر به بهره‌برادری رسید+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.