• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3

گردنه اسدآباد در حال آسفالت ریزی است

  • کد خبر : 167848
  • 26 مهر 1401 - 9:24
گردنه اسدآباد در حال آسفالت ریزی است

نماینده اسدآباد در مجلس از تداوم آسفالت ریزی گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: این امر با اعتبارى بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات روکش سراسری آسفالت لاین رفت و برگشت درحال انجام است. به گزارش عصرهمدان؛ کیومرث سرمدی، نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود از تداوم آسفالت ریزی گردنه اسدآباد […]

نماینده اسدآباد در مجلس از تداوم آسفالت ریزی گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: این امر با اعتبارى بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات روکش سراسری آسفالت لاین رفت و برگشت درحال انجام است.

به گزارش عصرهمدان؛ کیومرث سرمدی، نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود از تداوم آسفالت ریزی گردنه اسدآباد خبر داده و گفته است: این امر در سایه سکوت خبرى رسانه ها در حال انجام است.

وی همچنین به میزان اعتبار این پروژه اشاره کرده و نوشته است که این امر با اعتبارى بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات روکش سراسری آسفالت لاین رفت و برگشت درحال انجام است و پیمانکار طی سه قرارداد بیش از ۸۰ هزار تن آسفالت را در این محور استراتژیک کشوری اجرا می‌کند.

به گزارش عصرهمدان؛ ضمن قدردانی و خداقوت به مسئولان برای انجام عملیات آسفالت ریزی که بعداز بارها رسانه ای شدن وضعیت آسفالت گردنه این اقدام صورت گرفت، باید به عرض نماینده محترم برسانیم متأسفانه کمترین مسئولان رسانه ای در ادارات شهرستان اسدآباد خدمت می‌کنند که این یک ضعف برای دولت انقلابی است که نتواند آنچنان که باید با ارتباط گیری با رسانه ها خدمت انجام شده را به سمع مردم برساند.

پیش از بارها خبرنگار ما بارها ضمن مطالبه گری از مسئول مربوطه در خصوص وضعیت اسف بار خاموشی گردنه، خواستار گزارش عملکرد و خدمات انجام شده بوده است و بی نتیجه مانده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167848
  • دیدگاه‌ها برای گردنه اسدآباد در حال آسفالت ریزی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.