• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

توزیع هزار و ۲۰۰ تن انواع کودهای یارانه‌ای از ابتدای سال در ملایر

  • کد خبر : 154121
  • 11 خرداد 1401 - 8:46
توزیع هزار و ۲۰۰ تن انواع کودهای یارانه‌ای از ابتدای سال در ملایر

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان، از توزیع هزار و ۲۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی طی دو ماهه ابتدای سال جاری بین کشاورزان شهرستان ملایر خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به روند توزیع کودهای یارانه ای در شهرستان ملایر اظهار کرد: از ابتدای […]

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان، از توزیع هزار و ۲۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی طی دو ماهه ابتدای سال جاری بین کشاورزان شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به روند توزیع کودهای یارانه ای در شهرستان ملایر اظهار کرد: از ابتدای سال بیش از هزار و ۲۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی در ملایر توزیع شده است.

وی افزود: کوهای توزیع شده شامل کودهای ازته، فسفاته و پتاسه است که از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان برای شهرستان ملایر تأمین و بین کارگزاران شهرستان توزیع شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: از مقدار هزار و ۲۰۰ تن کود شیمیایی تأمین و توزیع شده شهرستان ملایر، مقدار ۴۰ تن پتاسه، مقدار ۶۰ تن فسفاته و ۱۱۰۰ تن ازته بوده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۳۲ درصدی توزیع کود یارانه ای در ملایر بیان کرد: با توجه به استقبال کشاورزان از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه ، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای پایه در راستای نزدیک شدن به استاندارد دهای جهانی داریم و این کودها سبب افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی می شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154121
  • دیدگاه‌ها برای توزیع هزار و ۲۰۰ تن انواع کودهای یارانه‌ای از ابتدای سال در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.