• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر ماشین‌الات راهداری ملایر

  • کد خبر : 150263
  • 30 فروردین 1401 - 9:40
اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر ماشین‌الات راهداری ملایر

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه گفت: در دیدار با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای کشور ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر ماشین‌آلات راهداری ملایر تخصیص داده شد. به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر د مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با معاون وزیر […]

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه گفت: در دیدار با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای کشور ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر ماشین‌آلات راهداری ملایر تخصیص داده شد.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر د مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای کشور اظهار کرد: تامین هزینه ماشین آلات راهداری از جمله مهمترین موارد موطرح شده در این دیدار بود.

وی گفت: نگهداری و تعمیر ماشین‌آلات سهم بالایی از نظر هزینه‌بری به خود اختصاص می‌دهد و از سوی دیگر تجهیز ماشین‌آلات نقش مهمی در پیشبرد پروژه‌های راهسازی دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد در دیدار با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای کشور اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتباری جهت تعمیر ماشین‌آلات راهداری ملایر درخواست شد.

وی با اشاره به موافقت رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای کشور با درخواست هزینه تعمیر ماشین آلات راهداری ملایر تصریح کرد: تخصیص قیر مورد نیاز به منظور روکش و ترمیم ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی از دیگر موارد درخواست شد در این دیدار بود.

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: ۱۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان ملایر دارای ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی هستند که نیاز به روکش آسفالت دارند.

وی بیان کرد: در این دیدار مساعدت معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای کشور برای این درخواست دریافت شد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=150263
  • دیدگاه‌ها برای اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر ماشین‌الات راهداری ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.