• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

نبود زیر ساخت های لازم در برخی مدارس همدان، تهدیدی بر سلامت دانش آموزان

  • کد خبر : 149906
  • 27 فروردین 1401 - 8:58
نبود زیر ساخت های لازم در برخی مدارس همدان، تهدیدی بر سلامت دانش آموزان

به دنبال بازگشایی مدارس و حضور همه دانش آموزان با هدف ارتقاء آموزش، متاسفانه شاهد عدم همکاری برخی مدیران با والدین هستیم که این بی توجهی، سلامت دانش آموزان را هدف گرفته است. به گزارش عصرهمدان؛ حضور دانش آموزان پایه پنجم در یکی از کلاس های پیش دبستانی در شهر همدان ما را بر آن […]

به دنبال بازگشایی مدارس و حضور همه دانش آموزان با هدف ارتقاء آموزش، متاسفانه شاهد عدم همکاری برخی مدیران با والدین هستیم که این بی توجهی، سلامت دانش آموزان را هدف گرفته است.

به گزارش عصرهمدان؛ حضور دانش آموزان پایه پنجم در یکی از کلاس های پیش دبستانی در شهر همدان ما را بر آن داشت تا با دانش آموزان این کلاس و والدین آنها به گفتگو بپردازیم.

یکی از والدین به خبرنگار عصرهمدان گفت: دانش آموزان پایه پنجم دارای جثه نسبتا درشتی هستند و صندلی های پیش دبستانی مناسب آنها نیست.

وی افزود: کلاس تشکیل شده تهویه مناسبی ندارد و ما هر زمان که به مدرسه مراجعه کردیم درب کلاس بسته بود و معلم علت آن را در سر و صدای زیاد دانست.

این شهروند همدانی گفت: متاسفانه زیر ساخت های لازم در برخی مدارس وجود ندارد؛ بطور مثال ۴۰ شاگرد در یک کلاس ۶ متری جا داده شده اند. فرزندم علاقه ای بر انجام تکلیف ندارد چرا که دوست دارد در کلاس بطور گروهی انجام دهد، اما به دلیل میز و صندلی های کوچک نمی تواند کتاب و دفتر خود را روی میز قرار دهد.

یکی دیگر از والدین همدانی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان گفت: در کمتر از سه روز چند نفر از دانش آموزان مدرسه فرزندم، جراحات شدیدی برداشته اند و دیروز یکی در حیاط مدرسه افتاده بود که لب و فک این دانش آموز چندین بخیه خورد؛ چندین بار با مسئولین مربوطه تماس گرفته شد که متاسفانه آن ها به یکدیگر پاس دادند.

به گزارش عصر همدان بنا بر شواهد میدانی، برخی از مدارس همدان احتیاج به نظارت و دقت بیشتری دارند؛ چرا که در حالی این اعتراض ها وجود دارد که محمود نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در رسانه ها اعلام کرده که همدان، رتبه دوم کشوری را در نظارت مدارس کسب کرده است!

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149906
  • دیدگاه‌ها برای نبود زیر ساخت های لازم در برخی مدارس همدان، تهدیدی بر سلامت دانش آموزان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.