• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

کاشت ۶۴۱ نهال به تعداد شهدای کبودراهنگ

  • کد خبر : 146810
  • 17 اسفند 1400 - 8:33
کاشت ۶۴۱ نهال به تعداد شهدای کبودراهنگ

آیین نمادین کاشت چندین اصله نهال بمناسبت روز درختکاری وآغاز هفته منابع طبیعی ابتدا در بلوار امام رضا(ع) و سپس در آموزشگاه نمونه دولتی حضرت مریم با حضور فرماندار و امام جمعه و جمع کثیری از مسئولین ادارات، مردم و دانش آموزان شهرستان کبودراهنگ برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ آیین نمادین کاشت چندین اصله نهال […]

آیین نمادین کاشت چندین اصله نهال بمناسبت روز درختکاری وآغاز هفته منابع طبیعی ابتدا در بلوار امام رضا(ع) و سپس در آموزشگاه نمونه دولتی حضرت مریم با حضور فرماندار و امام جمعه و جمع کثیری از مسئولین ادارات، مردم و دانش آموزان شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ آیین نمادین کاشت چندین اصله نهال بمناسبت روز درختکاری وآغاز هفته منابع طبیعی ابتدا در بلوار امام رضا(ع) و سپس در آموزشگاه نمونه دولتی حضرت مریم با حضور فرماندار و امام جمعه و جمع کثیری از مسئولین ادارات، مردم و دانش آموزان شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کبودراهنگ در حاشیه این نهالکاری همگانی اظهار کرد: این رویداد در شهرستان همزمان با سراسر کشور با شعار ایران سر سبز- ایران قوی،همه با هم جهاد برای حفظ واحیای منابع طبیعی رقم خورده است.

علی ویردی افزود: امروز که روز درختکاری است با توجه به طرح هر شهید یک نهال ، به تعداد ۶۴۱ شهید والامقام شهرستان کبودراهنگ یک نهال غرس می شود که این کار ارزشمند را به فال نیک می گیریم.

وی در انتها خاطرنشان کرد:فضای سبز بخش مهمی از زندگی انسان امروز را به خود اختصاص داده است وباید این فرهنگ به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146810
  • دیدگاه‌ها برای کاشت ۶۴۱ نهال به تعداد شهدای کبودراهنگ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.