• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

امروز فضای مجازی، سنگرهای پشت خاکریز ما در مقابل دشمن است

  • کد خبر : 145810
  • 05 اسفند 1400 - 8:35
امروز فضای مجازی، سنگرهای پشت خاکریز ما در مقابل دشمن است

نشست صمیمی فرماندار شهرستان بهار و فرماندهی پلیس فتا شهرستان با مدیران کانال های خبری فضای مجازی شهرستان بهار، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ مدیران کانال های خبری شهرستان بهار که به نوعی همسو با دولت و در کنار مردم و پا به پای مجریان دولت اقدام به فعالیت در […]

نشست صمیمی فرماندار شهرستان بهار و فرماندهی پلیس فتا شهرستان با مدیران کانال های خبری فضای مجازی شهرستان بهار، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ مدیران کانال های خبری شهرستان بهار که به نوعی همسو با دولت و در کنار مردم و پا به پای مجریان دولت اقدام به فعالیت در کانال های خبری کرده و در مسیر تعامل، همفکری و مشورت و خدمت رسانی به مجموعه دولت و مردم تلاش می کنند تا با اطلاع رسانی خدمات دولت و کارکردها و بیان مشکلات مردم ارتباط دوسویه داشته باشند تا ایجاد امید، انگیزه و شور و نشاط اجتماعی در جامعه نمایند، در نشست مشترک فرماندار و فرماندهی پلیس فتای شهرستان بهار و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار شرکت کردند.

فرماندار بهار در این نشست اظهار کرد: همه ما دارای اهداف و راهبرد مشترکی در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی انقلاب هستیم و امروز فضای مجازی سنگر های پشت خاکریز با دشمن است و امروز جنگ شناختی زیاد ملموس نیست و این جنگ نیاز به آمادگی رزم دارد و خواسته یا نخواسته فعالان مجازی به عنوان رزمندگان این سنگر هستند.

روح اله نباتی تصریح کرد: دشمنان در هر زمان ما را درگیر جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ سرد، جنگ اقتصادی و تحریم کردند اما نتوانستند ما را شکست دهند و در مرحله آخر ما را درگیر جنگ شناختی و ادراکی کردند، تا پیشرفت های۴۳ ساله انقلاب نادیده گرفته شود و با معکوس نشان دادن جنبه های مثبت و ارزش های کشور و انقلاب سعی در مغلوب کردن ما دارند.

نباتی افزود: امروز رسالت ما پیشرفت کشور و استان، شهرستان و ارتقای فرهنگ و سیاست و آگاه سازی است تا با معرفی پتانسیل های شهرستان و کاهش آسیب ها باعث رشد فرهنگی جامعه شویم و باید توجه داشته باشید که رسانه خیلی خطرناک است، همانقدر که کاربردی و اثرگذار است همین قدر هم برنده و آسیب زا است.

سرگرد زارعی پناه مسئول پلیس فتا شهرستان بهار نیز در جمع مدیران کانال های خبری اظهار کرد: بالغ بر ۱۶۰ کانال در سطح شهرستان جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی و فعالیت هستند و لازم است که کانال های مجازی ساماندهی شوند و از همه فعالان درخواست داریم با توجه به اینکه کانال‌ ها و تلگرام در رصد پلیس فتاست، با احصا هویت کانال و پیج خود با پلیس فتا همکاری نمایند، همچنین وی از همکاری فعالان مجازی در انتشار هشدارهای پلیس در کانال های تلگرامی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145810
  • دیدگاه‌ها برای امروز فضای مجازی، سنگرهای پشت خاکریز ما در مقابل دشمن است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.