• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
0

پروتکل‌های بهداشتی به‌ خوبی در مدارس رعایت نمی‌شود

  • کد خبر : 138317
  • 21 آذر 1400 - 9:28
پروتکل‌های بهداشتی به‌ خوبی در مدارس رعایت نمی‌شود

نیکو امجدی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی در آن رعایت نمی‌شود و مدارس و کلاس‌ها تهویه مناسبی ندارند. به گزارش عصرهمدان؛ نیکو امجدی رئیس مرکز بهداشت شهرستان ملایر در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهرستان اظهار کرد: ۶۵ درصد کل جمعیت شهرستان ملایر دز […]

نیکو امجدی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی در آن رعایت نمی‌شود و مدارس و کلاس‌ها تهویه مناسبی ندارند.

به گزارش عصرهمدان؛ نیکو امجدی رئیس مرکز بهداشت شهرستان ملایر در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهرستان اظهار کرد: ۶۵ درصد کل جمعیت شهرستان ملایر دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به واکسیناسیون۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در شهرستان ملایر بیان کرد: برای مصون ماندن از بیماری کرونا باید ۸۵ درصد کل جمعیت واکسینه شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ملایر بابیان اینکه آمار واکسیناسیون در دانش آموزان آموزش‌وپرورش پایین است، تأکید کرد: با توجه به بازگشایی مدارس پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی در آن رعایت نمی‌شود و مدارس و کلاس‌ها تهویه مناسبی ندارند.

وی گفت: شهرستان ملایر در آمار واکسیناسیون دانش آموزان در رتبه آخر استان قرار دارد و استقبال کمی در بین دانش آموزان بخصوص در مناطق روستایی از واکسیناسیون کرونا صورت گرفته است.

امجد با اشاره به نگرانی‌های موجود در رابطه با کرونا امیکرون بیان کرد: هنوز مطالب دقیقی درباره کرونا امیکرون اعلام‌نشده است و اما آنچه مشخص است این نوع ویروس بیشتر افراد زیر ۱۸ سال را درگیر می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید به واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال و دانش آموزان توجه ویژه‌ای انجام شود،عنوان کرد: شهرستان ملایر در بحث واکسیناسیون نسبت به‌کل جمعیت در بین سه شهرستان آخر در استان قرار دارد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ملایر گفت: با توجه به فرار رسیدن فصل سرد پیش‌بینی می‌شد که آمار مبتلایان افزایش چشمگیری داشته باشد که خوشبختانه آمار خیلی پایین آمده است و میزان موارد مثبت روزانه به ۵ نفر رسیده است.

وی بابیان اینکه روزانه تا دو هزار واکسن در شهرستان تزریق می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۶ هزار دز واکسن کرونا در نوبت سوم به متقاضیان ملایر تزریق‌شده است.

امجدی تأکید کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی در بحث بیماری کرونا در کشور حاکم است اما مردم باید بدانند در صورت عدم رعایت این وضعیت پایدار نخواهد بود و برای ثبات باید توجه ویژه‌ای به واکسیناسیون شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138317
  • دیدگاه‌ها برای پروتکل‌های بهداشتی به‌ خوبی در مدارس رعایت نمی‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.