• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
2

هویت سیاسی و اقتصادی شهر بهار باید حفظ شود/با رسانه ها غریبه نیستم

  • کد خبر : 138312
  • 21 آذر 1400 - 9:21
هویت سیاسی و اقتصادی شهر بهار باید حفظ شود/با رسانه ها غریبه نیستم

نشست خبری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شوارای اسلامی با اصحاب رسانه بهار برگزار شد و در این جلسه وضعیت کلی شهرستان و عملکرد نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش عصرهمدان؛ فتح اله توسلی در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان بهار گفت: من […]

نشست خبری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شوارای اسلامی با اصحاب رسانه بهار برگزار شد و در این جلسه وضعیت کلی شهرستان و عملکرد نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش عصرهمدان؛ فتح اله توسلی در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان بهار گفت: من خودم قبل از هر چیز رسانه ای هستم وبه عنوان مدیر مسئول رسانه نشریه چشم انداز آینده و صدای کورنگ با مجوز رسمی اداره ارشاد طی چند سال گذشته فعالیت رسانه ای داشتم و با رسانه غریبه نیستم و شما را از خودم، و خودم را از شما میدانم و به آن افتخار میکنم، قطعا رسانه و مطبوعات در کشوری که رسانه مستقل حرف بزند یکی از ابزارهای اصلی برای توسعه،پیشرفت کشور و جلوگیری از فساد است، در عین حال نیز رسانه در چهارچوب ملاحظات امنیت ملی، اخلاق جامعه و… کار میکند و من قدردان زحمات اصحاب رسانه هستم و این جلسه با هدف تقدیر از اصحاب رسانه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار برگزار شده است.

در این جلسه سوالاتی درمورد وضعیت شهرستان و عملکرد نماینده شهر نورد بحث و بررسی قرار گرفت و نماینده مجلس نیز پاسخگوی سوالات بودند.

توسلی اظهار کرد: در طی چند ماه گذشته با هدف زیر ساخت شهرستان اقدامات اساسی صورت گیرفته است منجمله در بحث راه که یکی از مسائل اساسی درحوزه بهار بوده که زیرگذرشهید زارعی در حال تکمیل است، بحث کمربندی بهار(با درخواست تامین اعتبارات لازم از وزیر و نمایندگان همدان)، زیر گذر روستای سیمین، راه حسن قشلاق صالح آباد که با تزریق اعتبارات از وزارتخانه سطح ملی تامین شده که هنوز هم مشکلاتی وجود دارد و در حال پیگیری هستیم.

وی نیز با اشاره به فعالیت های حوزه کشاورزی و صنعت گفت: درطی چند ماه گذشته معاون وزیر کشاورزی و رئیس شهرک های کشاورزی کشور از ظرفیت های مناطق و حوزه استحفاظی بهار بازدید کردند و درحال برنامه ریزی برای ایجاد زمینه های لازم شهرک های کشاورزی (با توجه به مشکل آب در مهاجران، گل تپه و شیرین سو) هستیم.

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس اضافه کرد: در بحث صنعت نیز از ظرفیت معاون وزیر صنعت برای بررسی شهرک های صنعتی استفاده کرده ایم و قول هایی از وزیر صنعت در جهت ایجاد شهرک صنعتی دوم در لالجین با اختیار گذاشتن زمین مناسب برای این هدف پیگیری های لازم مبذول شده است و تاکید کرد؛ صنایع لالجین و بهار بایداز تک محصولی خارج شود، چراکه در آینده نه چندان دور با مشکل خاک مواجه خواهیم شد و نمیشود همیشه اقتصاد لالجین وابسته به خاک بماند و در شهر بهار نیز بحث سیب زمینی است و باید صنایع دیگر در شهر مستقر شود و اقتصاد چند محصولی باید دنبال شود تا اقتصاد شهرستان منحصر به سیب زمینی نباشد.

در عین حال کارخانه های وابسته به صنایع وابسته به سیب زمینی، مثل کارخانه فرنچ فرایز که در بهار به صورت مشترک با سرمایه گذاری داخلی و خارجی(قطر) در حال انجام است،و با بازدید معاون وزیر اقتصاد و وزیر سازمان سرمایه گذاری، پیگیر تامین نیازهای اعتباری این کارخانه در داخل هستیم تا سرمایه گذاران قطری به تکمیل آن بپردازند.

نماینده مجلس نیز در حوزه فرهنگی نیز در مورد انتقال برخی از رشته های دانشگاه پیام نور شهرستان بهار به مرکز استان گفت: بررسی لازم از طریق رئیس دانشگاه پیام نور استان انجام خواهد شد.

همچنین توسلی در پاسخ به بحث حریم سیاسی شهر بهار به صراحت اعلام کرد: هویت سیاسی و اقتصادی شهر بهار باید حفظ شود و هیچ حق دیگری نمیتواند این هویت را خدشه دار نماید.

همچنین مشکلات مربوط به مسکن مهر و مسائل دیگر شهرستان نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت و نیاز دارد که در آینده از طریق مسئولان ذیربط پیگیری های لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138312
  • دیدگاه‌ها برای هویت سیاسی و اقتصادی شهر بهار باید حفظ شود/با رسانه ها غریبه نیستم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.