• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
2

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی مرکز الوان ثابت

  • کد خبر : 124952
  • 25 مرداد 1400 - 8:59
آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی مرکز الوان ثابت

 ابوعلی گلزاری از آغاز پذیرش دانشجو در این دانشگاه از ۲۴ مرداد به مدت یک هفته از طریق سایت سنجش خبرداد. ابوعلی گلزاری، رئیس دانشگاه علمی ‌کاربردی مرکز الوان ثابت استان همدان در گفتگو با عصر همدان؛ از آغاز پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید با شرایط ویژه بدون کنکور و پیش دانشگاهی خبرداد و […]

 ابوعلی گلزاری از آغاز پذیرش دانشجو در این دانشگاه از ۲۴ مرداد به مدت یک هفته از طریق سایت سنجش خبرداد.

ابوعلی گلزاری، رئیس دانشگاه علمی ‌کاربردی مرکز الوان ثابت استان همدان در گفتگو با عصر همدان؛ از آغاز پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید با شرایط ویژه بدون کنکور و پیش دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد:این دانشگاه به عنوان یکی از متولیان آموزش‌های تخصصی مهارتی در استان همدان و کشور فعالیت می‌کند.

وی این مرکز آموزشی را یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانست و افزود: این دانشگاه در سال ۱۳۹۲ به همت شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت با اولویت نظام آموزشی مهارت محور تاسیس و هر ساله برابر با استاندارد های آموزش عالی در مقاطع کاردانی و کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور و با محوریت اشتغال و شهریه کمتر از سایر دانشگاه ها و بصورت اقساطی دانشجو می پذیرد.

گلزاری با تشریح برخی اهداف این مرکز تخصصی اضافه کرد: این مرکز با هدف تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور برای ارگان ها، سازمان ها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی راه اندازی شده است.

وی تربیت نیروی انسانی مجرب و توجه به نیاز صنعت شیمی و رنگ کشور را از اقدامات مهم دانشگاه علمی کاربردی مرکز الوان ثابت عنوان کرد افزود:ماموریت ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به روز کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی به صورت آموزش از اهداف مهم این مرکز تخصصی است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مرکز الوان ثابت استخدام دانشجویان ممتاز این دانشگاه در شرکت های وابسته صنعت شیمی را از مزیت های تحصیل در این مرکز دانست و گفت: تحصیل در رشته های اشتغال محور، اخذ مدرک مورد تایید وزارت علوم و امکان ادامه تحصیل در تمامی دانشگاههای کشور، بهره مندی از اساتید مجرب و آموزش در بستر صنعت، آموزشی رایگان زبان، ارتباط این مرکز با کارخانه های معتبر رنگ کشور و دنیا ومراکز معتبر علمی داخلی و خارجی،برگزاری کلاسهای تئوری بصورت غیر حضوری، سرویس ایاب و ذهاب و تشکیل کلاس ها در ساعات بعد از ظهر از دیگر مزایای این مرکز آموزشی است.

وی افزود :این مرکز در حال حاضر در مقطع کاردانی در رشته های شیمی آزمایشگاهی صنعتی ، صنایع شیمیایی،رنگ سازی، برق صنعتی، حسابداری صنعتی، ایمنی کار و حفاظت فنی، مکانیک،مکانیک تاسیسات صنعتی و در مقطع کارشناسی رشته های مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی ، مهندسی فناوری صنایع شیمیایی و… پذیرش دانشجو دارد.

گلزاری در انتها خاطر نشان کرد:ثبت نام داوطلبان به شکل اینترنتی بوده و شرکت کنندگان برای آشنایی با شرایط ثبت نام و رشته ها می توانند به آدرس www.alvan-uast.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

13 − یک =