• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
1

شورای ششم شهرداری الکترونیک را رقم می زند/عدم توجه شهرداری به تخصیص بودجه برای پروژه های نیمه تمام

  • کد خبر : 123865
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۲
شورای ششم شهرداری الکترونیک را رقم می زند/عدم توجه شهرداری به تخصیص بودجه برای پروژه های نیمه تمام

اکبر کاووسی با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان به بیان دیدگاه های خود در زمینه چالش های شهری پرداخت. به گزارش عصر همدان؛ اکبر کاووسی، عضو شورای ششم شهر همدان با حضور در دفتر این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: در دوره پنجم شورا اتفاقات خوبی رقم خورد و در سطح شهر با […]

اکبر کاووسی با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان به بیان دیدگاه های خود در زمینه چالش های شهری پرداخت.

به گزارش عصر همدان؛ اکبر کاووسی، عضو شورای ششم شهر همدان با حضور در دفتر این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: در دوره پنجم شورا اتفاقات خوبی رقم خورد و در سطح شهر با سیاست گذاری ها و عملیات اجرایی قدم های مثبتی در جهت خدمت دهی به شهروندان برداشته شد؛ مهمترین رویکرد شورای پنجم توجه به عدالت اجتماعی با مولفه توجه بیشتر به مناطق حاشیه ای همدان بود، چراکه حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت همدان در این مناطق زندگی می کنند.

وی ادامه داد: در بعضی مناطق توجه به تکمیل شدن پروژه های نیمه فعال فرهنگی را داشتیم و مباحث زیر ساختی ترافیک و غیره انجام شد.

عضو شورای شهر همدان گفت: در منطقه ای مثل منوچهری، زمین در اختیار علوم پزشکی قرار دادیم تا در آنجا درمانگاه ساخته شود.

وی افزود: در بحث شهرداری الکترونیک هم شورای پنجم بسیار همت داشت اما شهرداری کارها را پیگیری نکرد؛ امیدواریم شورای ششم بتواند شهر هوشمند و شهرداری الکترونیک را رقم بزند چرا که این امر در جهت ریشه کن شدن فساد قدمی بسیار موثر است.

کاووسی تاکید کرد: با شهرداری الکترونیک همه چیز شفاف می شود و مردم می توانند بر خادمان خود نظارت کنند.

عضو شورای شهر همدان ادامه داد: برخی از پروژه های کلان و نیمه تمام از دوره چهارم شورا به ارث رسیده بود که به سهم خودم برای به سرانجام نرسیدن آن ها از مردم همدان عذرخواهی می کنم؛ اما دو سالی که در کمیسیون بودجه بودم اعتبارات کافی و در اولویت اول شهرداری برای تخصیص قرار نگرفتند.

کاووسی تاکید کرد: بنده از هر لیستی آمده باشم حتما در تمام تصمیماتم نظر متخصصین را خواهم گرفت؛ نظرات کارشناسی در خصوص مصوبات مهم است و بدون شک سلیقه های شخصی را در تمام موضوعات و انتخاب شهردار مدنظر قرار نخواهم داد.

وی گفت: اگر تصمیمات دانش محور باشد ضریب خطای کارها بسیار پایین می آید؛ در مورد انتخاب شهردار هم به دور از نگاه سیاسی و براساس منطق و کارنامه های مختلفی که ارائه خواهد شد تصمیم گیری می شود.

کاووسی افزود: شهردار همدان نباید به کلان شهر شدن فکر کند، بلکه باید کلان و بزرگ بیاندیشد چرا که ما به دنبال شهر آرام هستیم تا شهروندان از زندگی در آن لذت ببرند.

عضو شورای شهر همدان ادامه داد: مهمترین چالش شهری تصمیمات و عدالت اجتماعی در خصوص پیشرفت شهر همدان و عدم توجه لازم به مناطق محروم و مستضعف نشین است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123865
  • دیدگاه‌ها برای شورای ششم شهرداری الکترونیک را رقم می زند/عدم توجه شهرداری به تخصیص بودجه برای پروژه های نیمه تمام بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.