• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
1

ادارات و مراکز تجاری رعایت نکنند، برقشان قطع می شود!

  • کد خبر : 120608
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
ادارات و مراکز تجاری رعایت نکنند، برقشان قطع می شود!

شیرزاد جمشیدی با اشاره به مصرف بیش ازحد برخی ادارت و مراکز تجاری گفت: افرادی که در ادارات و مراکز تجاری صرفه جویی را رعایت نکنند بلافاصله برق آنها قطع خواهد شد. به گزارش عصرهمدان؛ این روزها که اکثر شهرهای کشور قطعی برق را تحمل می کنند و مدام به صرفه جویی و مصرف بهینه […]

شیرزاد جمشیدی با اشاره به مصرف بیش ازحد برخی ادارت و مراکز تجاری گفت: افرادی که در ادارات و مراکز تجاری صرفه جویی را رعایت نکنند بلافاصله برق آنها قطع خواهد شد.

به گزارش عصرهمدان؛ این روزها که اکثر شهرهای کشور قطعی برق را تحمل می کنند و مدام به صرفه جویی و مصرف بهینه توصیه می شوند وضعیت برخی بانکها و مغازه ها و آپارتمان ها، مجتمع های تجاری و اداری در شب دیدنی است.

میزان روشنایی برخی از آنها که تا صبح هم ادامه دارد اسفناک است، بازارهای مبل و بلوارهایی که می توانند یک در میان روشن باشند و هزاران راهکار دیگر در این میان می تواند تاثیر گذار باشد.

شیرزاد جمشیدی، مدیر عامل شرکت برق همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: به شدت با مکان ها و اماکنی که صرفه جویی نمی کنند برخورد می شود.

وی افزود: اکیپ های مختلفی در سطح شهر به صورت شبانه روزی فعال هستند و از مراکز تجاری و اداری بازدید و کنترل می کنند که بلافاصله اخطار و اگر ادامه دهند بدون معطلی برق آنها قطع می شود.

جمشیدی عنوان کرد: دستور استاندارد نیز به همه اماکن دولتی و ادارات است که بلافاصله برقشان را قطع می کنند؛ مراکز تجاری و مغازه ها نیز با هماهنگی با دادستانی بلافاصله بعد از اخطار، برقشان قطع می شود و تا زمانی که شرایط را رعایت نکنند و مدیریت مصرف نداشته باشند، قطعی باقی می مانند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که شرایط بحرانی است اکیپ ها فعال هستند و باید بدانیم بهترین راه مدیریت مصرف است که اگر بیش از سقف تعیین شده مصرف کنیم بلافاصله برق را قطع می کنند که این عدد روزانه متغیر است.

مدیر عامل شرکت برق گفت: امروز ۶۳۵ عددروزانه اعلام شده برای شهر همدان است که اگر پیک مصرف را رعایت کنیم نیازی به قطعی برق نیست.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120608
  • دیدگاه‌ها برای ادارات و مراکز تجاری رعایت نکنند، برقشان قطع می شود! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.