• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

هیچگاه از حق مردم کوتاه نخواهم آمد/انتخابات، عرصه خود کنترلی و سلامت نفس

  • کد خبر : 118978
  • 06 تیر 1400 - 9:55
هیچگاه از حق مردم کوتاه نخواهم آمد/انتخابات، عرصه خود کنترلی و سلامت نفس

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی: تدوین برنامه بلند مدت برای مردم در شهرستان ضروری است، زیرا برنامه روزمره لازم ولی کافی نیست چراکه برای این پتانسیل ، جمعیت و ظرفیت جوابگو نیست. به گزارش عصرهمدان، نماینده منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ در جشن حماسه حضور که در پارک […]

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی: تدوین برنامه بلند مدت برای مردم در شهرستان ضروری است، زیرا برنامه روزمره لازم ولی کافی نیست چراکه برای این پتانسیل ، جمعیت و ظرفیت جوابگو نیست.

به گزارش عصرهمدان، نماینده منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ در جشن حماسه حضور که در پارک لاله بهار با حضور پر شور مردم برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات تمام شد و ملت رای خودشان را دادند اما این انتخابات عرصه محک تفکرات، دیدگاه‌ها، نظرات و عملکرد و رفتار مسئولین بود.

فتح اله توسلی عنوان کرد: زمانی مردم به آقای رئیسی رای دادند که شعار وی را که مبارزه با فساد بود شنیدند و دیدند که چگونه در مقابل بداخلاقی و بدترین توهین ها و تهمت ها سکوت کرد و برادر کوچک شما توسلی نیز در شرایطی رای آورد که در بدترین شرایط و توهین ها از کوره در نرفت و همه سختی ها برای دفاع از نظام، انقلاب و کشور تحمل کرد.

توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس اسلامی از همه کسانیکه در عرصه انتخابات زحمت کشیدند مسئولان اجرایی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی، انتظامی، قضایی و همه ائمه جمعه و جماعات و مردم عزیز بخاطر برگزاری انتخابات پرشور تقدیر کرد، علی رقم اینکه مردم از شرایط اقتصادی ناراضی بودند اما به میدان آمدند.

نماینده منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ تصریح کرد: عرصه انتخابات ، عرصه خودنشان دادن نیست عرصه خود کنترلی و عرصه سلامت نفس و صبر است، بنده نماینده ۸۰ میلیون جمعیت کشور هستم و بعد نماینده ی دو شهرستان بهار و کبودراهنگ، لالجین و صالح اباد، گل تپه و شیرین سو، مهاجران و تمام شهرها و روستاهای دو شهرستان هستم.

توسلی به مدتی که به دلیل فشار کار در بیمارستان بستری بود اشاره کرد و گفت: از همان روز بستری لحظه‌ای از مشکلات دو شهرستان غفلت نکردم و در اولین فرصت با استاندارد ی همدان، شورای اداری، مسئولان اداری استان در خصوص مسائل شهرستان جلسه داشتم و اعلام کرده ام که به هیچ عنوان از حقوق مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ کوتاه نمی آیم.

وی با اعلام بودجه توازن شهرستان‌ بهار و کبودراهنگ که برای هر کدام از شهرستان های بهار و کبودرآهنگ هفت و نیم میلیارد تومان از محل بودجه توازن اختصاص داده شده گفت و تصریح کرد: این در حالی است که بودجه اختصاص یافته برای ملایر قریب ۴۵ میلیارد تومان بوده است و من از همان لحظه اعتراض خود را اعلام کرده ام.

توسلی افزود: برای بودجه سال جاری و بودجه کلان شهرستان به صورت مفصل با مسئولان صحبت کرده ام و در شهرستان بهار که بعنوان مهمترین ظرفیت کشاورزی است، نبایدبرای مسئولین قابل تحمل باشدکه بیش از ۲۰۰هزار تن سیب زمینی که سرمایه ملی کشور است در انبار از بین رفته و دور ریخته شود، چراکه بخاطر بی مدیریتی و بی تدبیری آقایان ضربه سختی به شهرستان و علی الخصوص کشاورزان وارد شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بهارمهد فرهنگ، تمدن، عرفان، ادب و شعر وشهر ایت الله بهاری است گفت: بهار هویت دارد و بنده اجازه نمیدم هویت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی شهرستان بهار از بین برود و در مقابل تمام کسانی که جسارتی به هویت شهرستان بهار کنند، قرار خواهم گرفت و امیدوارم مردم نیز حامی من باشند.

توسلی تصریح کرد: شهرستان بهار ده‌ها ظرفیت مهم و عمده از جمله پوشش سیب زمینی غرب کشور، تامین ۲۰ درصد جوراب کشور توسط روستای لتگاه را دارد و من رسما و علنا این موضوعات را به مسئولان استان اعلام کرده ام.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت های دیگر چون ۱۰۰هکتار از باغ‌های انگور در بهادربیگ و بیش از ۷۰هزار تن سیر کریم آباد و تولیدی‌های کفش در زاغه ، و حمل و نقل شهرک کامیون صالح آباد، اقدامات لازم برای تولید سفال و صنایع دستی در لالجین به عنوان شهر توریستی و گردشگری و مهد صنایع دستی و سفال اشاره کرد، چرا که این ظرفیت ها، ظرفیت مردم و استان است.

نماینده منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: تدوین برنامه بلند مدت برای مردم در شهرستان ضروری است، زیرا برنامه روزمره لازم ولی کافی نیست چراکه برای این پتانسیل ، جمعیت و ظرفیت جوابگو نیست.

توسلی همچنین به این موضوع اشاره کرد که، در اتصال به نقطه مرکزی استان قرار نیست که شهرستان بهار قربانی شود شهرستان بهار و شهرهای آن هویت دارند، تک محصولی، اقتصاد دو شهرستان را در حالت نابودی قرار داده است.

وی تصریح کرد: آلودگی‌هایی که صنایع اطراف بهار ایجاد کرده است موجب ناراحتی مردم شده که مسئولان باید فکری برای آن بکنند.

نماینده منتخب بهار و کبودرآهنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: من شانی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستم و از همه کسانی که دارای طرح و ایده هستند میخواهم من را یاری کنند تا مطالبات مردم پیگیری شود و بنده با تمام وجود در خدمت مردم هستم و در خصوص مسائل مردم سکوت نخواهم کرد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118978
  • دیدگاه‌ها برای هیچگاه از حق مردم کوتاه نخواهم آمد/انتخابات، عرصه خود کنترلی و سلامت نفس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.