• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

مشکلات سر راه مردم به خاطر عدم اعتقاد مسئولان به اسلام است نه ساختار نظام اسلامی!

  • کد خبر : 108594
  • 15 فروردین 1400 - 8:34
مشکلات سر راه مردم به خاطر عدم اعتقاد مسئولان به اسلام است نه ساختار نظام اسلامی!

حجت‌الاسلام سعید نجفی با بیان اینکه امروز با نظام اسلامی دستاوردهای خوبی داشته‌ایم، گفت: اما آنچه واقعیت است، برخی از مشکلات بر سر راه مردم به خاطر ضعف ساختار و حکومت نیست بلکه به دلیل عدم اعتقاد برخی از مسئولان نظام به دستورات اسلام است. حجت‌الاسلام سعید نجفی، مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اسدآباد […]

حجت‌الاسلام سعید نجفی با بیان اینکه امروز با نظام اسلامی دستاوردهای خوبی داشته‌ایم، گفت: اما آنچه واقعیت است، برخی از مشکلات بر سر راه مردم به خاطر ضعف ساختار و حکومت نیست بلکه به دلیل عدم اعتقاد برخی از مسئولان نظام به دستورات اسلام است.

حجت‌الاسلام سعید نجفی، مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ۱۲ فروردین، سالروز تثبیت جمهوری اسلامی، اظهار کرد: این روز یادآور جایگزینی نظام اسلامی به‌جای یک رژیم شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله‌ای است که بنیان و ساختار آن بر اساس تضعیف، زور و ظلم و فساد شکل‌گرفته بود.

وی گفت: حرکت امام خمینی(ره) در تثبیت جمهوری اسلامی با معرفی ساختار جدیدی که مدعی اجرای فرمان‌ها دستورات اسلام است، در ایران پایه‌گذاری شد.

مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اسدآباد تصریح کرد: اینکه تا چه حد ادعای اجرای فرمان‌ها دستورات اسلامی در این نظام اسلامی تحقق پیداکرده و مردم توانستند از این ساختارهای که اسلام برای اداره حکومت معرفی کرده، استفاده کنند، بحث دیگری است اما این قله به تعبیر رهبری که ما به دنبال آن هستیم، مسیری را طی کرده و دستاوردهای زیاد و خوبی را هم در طول این ۴۲ سال داشتیم.

وی تأکید کرد: آنچه واقعیت است، برخی از مشکلاتی که امروز بر سر راه مردم ماست، از انقلابی که امام خواست و به ما معرفی کرد، نبود و این نیست که ما بگوییم ضعف ساختار و حکومت است بلکه به دلیل عدم اعتقاد برخی از مسئولان نظام به دستورات اسلام است.

حجت‌الاسلام نجفی گفت: درآیات قرآن مسئله‌ای وجود دارد که تأکیدات زیادی هم بر آن شده و آن مقابله با استکبار و عدم دوستی، پیوند و اعتماد به دشمن است، افزود: این دستور و مسئله در قرآن بیش از صدبار تکرار شده اما متأسفانه علی‌رغم این تأکیدات قرآنی، مسئولان به‌جای عمل به این دستورات و تیکه بر توان و ظرفیت داخلی به دنبال ارتباط و مذاکره با بیگانه و استکبار هستند و همین مسئله باعث شده که ما به توان داخل توجه نکنیم و دچار چالش و مشکل فراوان در جامعه باشیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امید شاه‌کلید بسیاری از قفل‌ها بر سر راه ماست، می‌توانیم با امید به آینده و انتخاب فرد اصلح در انتخابات و همین انتخابات پیش رو، افرادی را سرکار بیاوریم که معتقد به مبانی انقلاب و نظام هستند.

مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اسدآباد تأکید کرد: اگر کسانی مبانی چون حمایت از مستضعفین، ایستادن روی پای خود، داشتن استقلال، عزت ملی را اعتقاد داشته باشند، قطعاً با این اعتقاد می‌تواند با استفاده از ظرفیت داخلی به سمت اسلامی شدن این دولت گام برادرد و تمدن اسلامی را به معنای واقعی رقم بزند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=108594
  • دیدگاه‌ها برای مشکلات سر راه مردم به خاطر عدم اعتقاد مسئولان به اسلام است نه ساختار نظام اسلامی! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.