• امروز : یکشنبه, ۲۲ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 13 October - 2024
1

آموزش زیر پوستی ۲۰۳۰در کارگاه های مجازی همدان !

  • کد خبر : 101713
  • 11 بهمن 1399 - 10:29
آموزش زیر پوستی ۲۰۳۰در کارگاه های مجازی همدان !

اجرای سند ۲۰۳۰ گویا دست از سر مدارس بر نمی دارد و این روزها که بازار کارگاه های مجازی داغ شده، گویا برخی از اساتید اصرار بر آموزش این سند دارند. به گزارش عصر همدان، این روزها که برگزاری کارگاه های مجازی یکی از شایع ترین راه های توانمندسازی مربیان است، آموزگاران همدانی نیز از […]

اجرای سند ۲۰۳۰ گویا دست از سر مدارس بر نمی دارد و این روزها که بازار کارگاه های مجازی داغ شده، گویا برخی از اساتید اصرار بر آموزش این سند دارند.

به گزارش عصر همدان، این روزها که برگزاری کارگاه های مجازی یکی از شایع ترین راه های توانمندسازی مربیان است، آموزگاران همدانی نیز از این قائله جا نماندند و به آموزش های مجازی توسط اساتید مجرب پرداختند.

اما گویا سند ۲۰۳۰ دست برادر همدان نیست و هر از چند گاهی سرباز می کند و از گوشه کناری بیرون می زند.

هر چند این روزها در فضای مجازی و پیج های اینستاگرامی برخی مهدکودک همدان شاهد کلاس رقص و پخش آن در پیج ها هستیم اما گویا یکی از اساتید همدانی در کلاس مجازی عنوان کردند که آموزش سند ۲۰۳۰اردیبهشت ماه گرفته شده و مدارس سعی در برگزاری آن دارند.

تحلیل ها و بررسی بیشتری می طلبد این سند تا هم برای خانواده ها بیشتر شناسانده و درک شود، هم اینکه تمام مزایا و معایب آن مورد بررسی قرار گیرد تا هر از چند گاهی شاهد آموزش زیر پوستی آن در سیستم آموزشی نباشیم.

در بودجه ۱۴۰۰ مجلس مبلغی برای آموزش سند ۲۰۳۰ در نظر گرفته شده بود که در کمال ناباوری نیز منتشر شد و بعد از اعتراض و بررسی مجدد اعلا شد که اشتباه شده است! اما گویا هدف همچنان پا برجاست.

گفتنی است: رهبر معظم انقلاب پیش از این در دیدار‌های مختلف با استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها،  دانشجویان، معلمان و فرهنگیان بار‌ها درباره این سند صحبت و مخالفت خود را با اجرای آن اعلام کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=101713
  • دیدگاه‌ها برای آموزش زیر پوستی ۲۰۳۰در کارگاه های مجازی همدان ! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.