• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
1

۳۲۶۰ تن کود یارانه‌ای در بین کشاورزان فامنین توزیع شد

  • کد خبر : 36005
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
۳۲۶۰ تن کود یارانه‌ای در بین کشاورزان فامنین توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: در مجموع ۳ هزار و ۲۶۰ تن کود یارانه‌ای شامل اوره، فسفاته و پتاسه در بین کشاورزان فامنین توزیع شده است. جعفر کاویانی دلشاد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص وضعیت کشت پاییزه در فامنین اظهار کرد: در حال حاضر سطح زیرکشت گندم دیم در شهرستان ۳۵ […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: در مجموع ۳ هزار و ۲۶۰ تن کود یارانه‌ای شامل اوره، فسفاته و پتاسه در بین کشاورزان فامنین توزیع شده است.

جعفر کاویانی دلشاد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص وضعیت کشت پاییزه در فامنین اظهار کرد: در حال حاضر سطح زیرکشت گندم دیم در شهرستان ۳۵ هزار هکتار است.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار سطح زیرکشت گندم آبی است، افزود: در پاییز امسال ۳ هزار و ۸۰۰ هکتار جو آبی و ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار جو دیم کشت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه به تازگی ۱۷ هکتار گیاهان علوفه‌ای در زمین‌های آیش کشت شده است، ادامه داد: این اقدام منجر به تقویت زمین و افزایش تولید محصولات کشاورزی در فامنین می‌شود.

کاهش ۳۰ درصدی بارندگی پاییزه در فامنین

کاویانی دلشاد در خصوص میزان بارندگی‌ها در شهرستان فامنین خاطرنشان کرد: وضعیت بارندگی فامنین تا نیمه نخست آذرماه ۸۱ میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته و نسبت به بلند مدت نیز ۲۷ درصد افزایش دارد.

وی در خصوص تولید گندم در شهرستان فامنین نیز یادآور شد: امسال ۵۵ هزار تن گندم تولید شده که ۱۹ هزار تن آن تحویل مراکز خرید شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین با بیان اینکه امسال گندم خریداری شده در بخش دولتی نسبت به سال گذشته افت نداشته است، بیان کرد: امسال ۲۰ هزار تن جو در شهرستان تولید شده و ۲۴۰ تن کلزا نیز تحویل مراکز خرید شده است.

کاویانی‌دلشاد در خصوص توزیع کود یارانه‌ای در بین کشاورزان شهرستان گفت: در مجموع ۳ هزار و ۲۶۰ تن کود یارانه‌ای شامل اوره، فسفاته و پتاسه در بین کشاورزان فامنین توزیع شده است.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=36005
  • دیدگاه‌ها برای ۳۲۶۰ تن کود یارانه‌ای در بین کشاورزان فامنین توزیع شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.