• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

۸۸ دانش آموز دختر اسدآبادی به مناطق جنوب اعزام شدند

  • کد خبر : 176506
  • 09 بهمن 1401 - 11:56
۸۸ دانش آموز دختر اسدآبادی به مناطق جنوب اعزام شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اعزام ۸۸ دانش آموز دختر از شهرستان اسدآباد به مناطق جنوب، گفت: دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله شلمچه، اروند، طلاییه و معراج شهدا بازدید خواهند داشت. سجاد محمدی‌شمیم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اعزام ۸۸ دانش آموز دختر از شهرستان اسدآباد به مناطق جنوب، گفت: دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله شلمچه، اروند، طلاییه و معراج شهدا بازدید خواهند داشت.

سجاد محمدی‌شمیم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق جنوب در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: این کاروان که شامل ۸۸ دانش آموز دختر بود، در قالب کاروان اردویی « راهیان نور» اعزام شدند.

وی افزود: در این مرحله دانش‌آموزان به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و از مناطق شلمچه، اروند، طلاییه و معراج شهدا بازدید خواهند داشت.

محمدی‌شمیم با اشاره به اینکه کاروان اردوی راهیان نور دانش‌آموزان اسدآباد با حضور فرماندار، جانشین سپاه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بدرقه شدند، افزود: اردوهای راهیان نور فرصتی ارزشمند برای حفظ فرهنگ دفاع مقدس و بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176506
  • دیدگاه‌ها برای ۸۸ دانش آموز دختر اسدآبادی به مناطق جنوب اعزام شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.