• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

۵ میلیارد معوقات قراردادهای باشگاه پرداخت شد/ عدم کسب نتایج بهتر، تغییرات را در پی خواهد داشت

  • کد خبر : 179410
  • 15 اسفند 1401 - 18:32
۵ میلیارد معوقات قراردادهای باشگاه پرداخت شد/ عدم کسب نتایج بهتر، تغییرات را در پی خواهد داشت

معاون ورزشی باشگاه شهرداری همدان گفت: تمام تلاش ما تهیه زیر ساخت و وسایل مورد نیاز تیم ها بوده و ۵ میلیارد تومان از مطالبات آکادمی و معوقات قراردادها پرداخت شده است. به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا شریفی، معاون‌ ورزشی باشگاه شهرداری همدان  در جمع خبرنگاران ورزشی اظهار داشت: از زمانی که مسئولیت معاونت ورزش باشگاه […]

معاون ورزشی باشگاه شهرداری همدان گفت: تمام تلاش ما تهیه زیر ساخت و وسایل مورد نیاز تیم ها بوده و ۵ میلیارد تومان از مطالبات آکادمی و معوقات قراردادها پرداخت شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا شریفی، معاون‌ ورزشی باشگاه شهرداری همدان  در جمع خبرنگاران ورزشی اظهار داشت: از زمانی که مسئولیت معاونت ورزش باشگاه شهرداری  را بر عهده گرفتیم سعی شده زیر ساخت ها و اماکن گسترش پیدا کند، اجرای زمین چمن که با کمک همگی تواستیم زمین تمرین را برای همدان و همه شهرستانها مهیا کنیم که جا دارد از هیات فوتبال قدردانی کنیم.

وی افزود: یکی از باشگاه‌های بدنسازی ما هم سطح کشوری است و می‌تواند جزو بهترین ها باشد که در بحث آکادمی های ورزشی کمک فراوانی می کند، مجموعه استخر تاسیسات زیر بنایی همگی مستهلک شده بود که مجددا بازسازی و تغییرات اساسی داده شد.

معاون‌ ورزشی باشگاه شهرداری همدان گفت: در اعزام تیم ها در حد توان کمک کردیم و در آکادمی مدرسه فوتبال ما بیش از ۱۰۰۰ نفر مشغول عضو هستند و تیم جوانان نیز تا یک قدمی صعود پیش رفت.

شریفی با بیان اینکه نوجوانان در لیگ مناطق کشوری هستند و رده امید هم تیم داری می کنیم افزود: مشکلات تیم بزرگسالان در شرایط اقتصادی فعلی بسیار بالاست و هر و روز درگیر مشکلات مالی هستیم اما خوشبختانه توانستیم کمک کنیم علیرغم اینکه نتایج خوبی هم گرفته نشد.

وی تاکید کرد: از همه جامعه ورزش بابت نتایج حاصل شده عذرخواهی می کنیم در ۶ بازی اخیر یک برد و ۵ باخت را رقم زدیم و در جلسه ای که از کادر فنی توضیحات خواستیم و به نظر می رسد که به بن بست فنی نخوردیم و ده بازی را نیز پیش رو داریم.

معاون ورزش باشگاه شهرداری همدان گفت: تمام تلاش ما تهیه زیر ساخت و وسایل مورد نیاز تیم ها بوده است و تمام معوقات پرداخت شده و ۵ میلیارد مطالبات آکادمی و معوقات قراردادها پرداخت شده است.

وی افزود: اولین باشگاهی هستیم که باشگاه اختصاصی داریم و این تیم را نباید با تیم های متمول جدول مقایسه کرد.

شریفی گفت: تیم شهرداری را برای یک برنامه ۵ ساله بستیم مدیریت و سیستم اداری در کنار نیمکت است تا وحدت و همدلی ایجاد شود.

وی افزود: نتایج رضایت بخش جامعه ورزش نیست اما باید بدانیم حمایت مجموعه ما تمام و کمال است. در صورت کسب نشدن نتایج بهتر به طور جد تغییرات را در پی خواهیم داشت

معاون‌ ورزش باشگاه شهرداری همدان در پایان گفت: همچنان حمایت ها ادامه دارد تا دو بازی پیش رو با خوشه طلایی و چوکای تالش که بسیار حساس است حداقل باید ۴ امتیاز را کسب کنیم و اگر اتفاق نیفتد تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179410
  • دیدگاه‌ها برای ۵ میلیارد معوقات قراردادهای باشگاه پرداخت شد/ عدم کسب نتایج بهتر، تغییرات را در پی خواهد داشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.